Mesela oluru kalmayan bir ilişkiyi? Yoksa fazla duygusal davranıp devam ederek hataya mı düşersiniz?

Mesela oluru kalmayan bir ilişkiyi? Yoksa fazla duygusal davranıp devam ederek hataya mı düşersiniz?

Kötü giden bir ilişkiyi sonlandırmamak benzine az kalmış arabanın her an benzinin bitip de yolda kalma korkusunu yaşamak gibidir O benzin ibresinin sinyal verdiğini görürsün ama yine de sürmek için mücadele edersin ve benzinliğe girmezsin İlişkide de kötü gittiğini görürsün ite kaka onu ilerletmeye çalışırsın ama bu insanın içinde büyük bir korku ve stres oluşturur
Duygularım bitmemişse zorlanırım.
Ama olmuyorsa, yürümüyor tıkanıyorsa zorlamanın da bir artısı yok maalesef.
İlişki içindeyken üzüleceğime bitirip üzülürüm daha iyi.
En nihayetinde bu üzüntü geçecek.
Güzel geçirilmiş günlerin defterini dürüp tecrübe ve anı olarak rafa kaldırmak en iyisi...
Cevap
6Cevap
İlişki kötü gidiyorsa ilk başta sonlandırmak yerine düzeltmeye çalışırım çalışırız hala düzelmiyorsa yapacak bişey yoktur bilerekte kendimi üzemem sonuçta. Ayrılırım ve ilişkimiz sonlanmış olur sonuçta ilişkimiz var diye duygusala bağlayıp hataya düşmek istemeyiz hiçbirimiz de
Başta zorlanıyorsun.
Sonra kabulleniyorsun, yürümez biliyorsun.
Sonra cesaret edip ayrılıyorsun.
İlk günler zor geçiyor ama alışıyorsun.
İnsanız nelere alışmıyoruz ki buna da alışırız.
+10 ""
Bitirmek zordur , ama eğer iki tarafta birbirini üzüyor ise bitirmek en iyisidir
kötüye gidiyorsa bitirmek zordur evet
Ben birilerini hayatımdan çıkaramam kolay kolay hele iyilik gördüysem. O yüzden genel de kaybeden taraf olurum.
İki ilişkim dışında hiçbirinde zorlanmadım, pat diye kesiverdim. Birinde birkaç ay süründüm resmen.
Oluru yoksa olurunun olmadığını söyler bitiririm zorlaştırmanın gereği yok.
Hiç zorlanmam. Devam ettirip kendime eziyet edemem
Kötü gidiyorsa bitirmek boynun borcudur.. Hayatı birbirine zindan etmenin alemi yok..
Kötü giden ilişkimi toplamak için çabalarım sabırlıyımdır ama olmuyorsa da salarım
O hatayı yaptım 1 buçuk yılım çöp oldu resmen. O kadar çok kavgamız olduki ona rağmen nasıl seviyorum anlamıyorum
Hayir zaten kotu gididyorsa benim icin bitmistir
Kötüyse bitirmek lazım, çok güzel bitiririm.
Kötü gidiyorsa neyi zorlayabilirsen
emin değilim,
Kötü gidiyorsa sevgi yoksa saygı yoksa bitir knk
Asla
Zorlanmam
Zorlanmistim evet
Kapıyı çarpar giderim
Hayır zorlanmam
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?