Çalıştığım yerde herkes güzel bir ben çirkinim herkes beni eziyor?

Bir çağrı merkezi firmasında çalışıyorum 20 yaşındayım bulunduğum ortamda erkekler de var hatta erkeklerin bile benden güzel olanları var bi ben çirkinim Müdüre niye beni işe aldı ki keşke almasaydı. Sevdiğim çocuk orada çalışan kızlarla takılıyor sadece ben yalnızım. 😔

Çalıştığım yerde herkes güzel bir ben çirkinim herkes beni eziyor?
Cevapla