Eski sevgiliye yazmamak için kendimi zor tutuyorum yazsam ne kaybederim?

Aldatmıştı beni ama ayrılalı 6 ay oldu biliyorum saçma gelecek ama ona sormadığım içimde ukte kalan sorular var sorsam mı sormasam mı bilmiyorum geçmişte de böyle bir durum yaşadım keşke sorsaydım ani hareketle bitirmeseydim dedim kızıp bitirmistim ama cokkkkk haklıydım da şuanda aynısını yaşıyorum sevgilisi var biliyorum ama o kızla önceden sevgili miydi benimle konuşurken ne kadar süre konuştu benimle takılmalik mı konuştu ciddi ilişki yalan mıydı hiç sevmedi mi hepsini bilmeyi istiyorum ama ne hakla ne yüzle bilmiyorum daha önceden soracaktım ama yapamadım çünkü korktum cevaplardan daha fena olmaktan çok korktum ne yapayım lütfen yardım edin bu soru işaretleriyle yaşayayım mı sorayım mı zaten getconctaktan baktım bildirim gideceğini unutup anlamış midir bilmiyorum dün oldu bu da hala unutamadın mı deyip lütfen yargılamayın amacım vallahi başka bir şey değil Allah şahit o kıza da günah ama soru işaretlerini tamamalamadan hep içimde ukte kalacak
Eski sevgiliye yazmamak için kendimi zor tutuyorum yazsam ne kaybederim?
Cevapla