Sürekli gelen aldatmanın bıraktığı tahribat geçer mi?

Hayatım boyunca bir ilişkim oldu ve onda da aldatıldım büyük bir aldatılmak değildi aslında şimdi düşününce yanlış anlamayın bunu affetmiyor ve küçümsemiyorum sadece eski sevgilisiyle konuşmuştu ve ilişki anlamında değil öylece konuştuk demişti bunu kanıtlamıştı da bir nevi benim aldatmaya yüklediğim anlamla onunki bir değilmiş ama ben hâlâ aldatıldığımı düşünüyorum o bunu hiçbir zaman aldatma olarak görmedi. Neyse bunların hepsi geçip giden şeyler kıskanç biriydim zaten çok olmasam da ama bu olayla beraber bir tık da şüpheci oldum şüphemi yansıtmaktan da çekinmedim çekinmiyorum da nedenini de anlatıyorum ama bu olaydan sonra zorlanıyorum sürekli eleştirdiğimiz kontrolcü, kıskanç o kıza dönüştüğümü görmek beni epey yıpratıyor bu geçici bir duygu mu nasıl atlatılır çünkü hayatıma giren insanları kontrol etmek istemiyorum hiç de istemedim böyle biri olmak beni çok yorar

Sürekli gelen aldatmanın bıraktığı tahribat geçer mi?
Cevapla