Erkek arkadaşıma kırgınım günlerdir, konuyu açıp hall etmeye çalışmıyor bişey olmamış gibi yazıyor bana kaç gündür normal iletişim kurmuyorum napmam gerekiyor
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aynısının kız versiyonuda bende var zamanla anladı artık böyle durumlarda hiç bir şey olmamış gibi davranmıyor
Yani bişey olmamış gibi iyi sözlermi söylüyor sizinkide? dün artık bişey yazmadım ben, yazınca o anki kırgınlıkla ne diyeceğmi bilemiyorum
Sen niye soğuksun diyordu 😂😂 çok sinir bozucuydu ama düzelttim ya şimdi daha iyi
O anlar diye bekleme mala anlatır gibi anlat knk
Nasıl düzeltdin? bu ayrılığada yanaşmıyor yok bişey geçti der gibi devam etmek istiyor kaldım öyle
Bı kere anlatmayı denedim tamam anladım diye üstü kapalı cevaplar veriyor
Böyle durumlarda İlgiyi kestim ben güzel sözler söylemeyi bıraktım daha az yazdım bazen iki üç günlük yazmadım zamanla o da hatalarını anladı düzeldik
Ne zamandır berabersiniz
Bende ilgi alakayı kestim artık dünde bişey yazmadım bu gün emoje atmış Whatsappa giremiyorum girsem ne yazacam bilmiyorum çünkü
Oldu 4ay kadar
Vallaha seni yoran ilişkiden uzak dur bizim ilişkide ilk yıllar hiç böyle sorun olmazdı olsaydı devam ettirmezdim
Uzak duracamda onada yanaşır gibi değil, normal bı konuşma içine giremiyorum sorunu Hall etmelik benmi yalnış yapıyorum omu sorunun üstünü kapayıb bişey olmamış gibi devam etmeye çalışıyor bilemedim
Sorunu illaki iki tarafta kabul edecek diye bir şey yok ama bir taraf sorun var diyorsa o sorun çözülmeli onun hele sorun tek taraflıysa çözmek daha kolaydır. Mecbur yanaşacak ayrılığa yani emek vermiyorsa ilişkiyi haketmiyordur ki
İlk başlara göre fazla ilgisi olduğunu hissetmiyorum, tekrar nasıl o ilgiyi kendime çeke bilirim? duzelirse anca böyle düzelir diye düşünüyorum
Sürekli sen çabalarsan bu ilişki nereye kadar ilerleyebilir ki
Peki ne öneriyorsun? direk iletişimi kesmekmi? zaten cevap yazmıyorum 1 gün oldu
Bence iletişimi kesmen daha sağlıklı olur en iyi ihtimalle yaptığı hatanın farkına varır konuşursanızda direk söyle bu hareketlerin beni üzüyor diye
Yani iletişimi kesersem hatasını anlar diyorsun? peki yazdıklarına görüldü atayımmı? yoksa onun olan sorunu umursamadığı gibi online olup hiç mesaja bakmamammı daha iyi etki eder?
Bu duyarsızlığına dayanamıyorum de zaten konuşma devam eder ya çözersiniz ya da ayrılırsınız
İyide canım benim konuyu açmıyor ben açarsamda bişey yokmuş ne olmuş gibisinden hareket ediyor, sinirleniyorum doğal olarak bende
Konuşarak halledilmeyecekse yapacak bir şey yok yazma engellemede yazarsa o yazsın
Yaza yaza kalsın açmıyım mesajları o zaman, wpta online olub saygısızlık yapmak istemezdim ama yapacak başka çare yok mesajlar beni bekler
Sen iyi bile direnmişsin boş ver birazda o çabalasın
Zaten çabalar düzeltmeye çalışırsa seviyordur uğraşmazsa kararım doğru demektir
Kesinlikle katılıyorum
Naptın knk
Dün yazdı güya barıştık özür diledi ama gece 11den sonra yok online bile olmamış ne yapmaya çalışıyor anlamadım akıl ver Allah aşkına
Yılbaşı planı mı vardı
Dışarı çıkmatı evde kutladı o saate kadarda konuştuk yani alkol almıştı uyudu dedim herhalde ama yani bu saate kadar uykumu olur
Aldatmamıştır umarım yılbaşın olunca millet iyice sapıtıyor dün geceden beri hala yazmadı mı
Evde içti misafirleri vardı çok iyiydi yani sonra annem çağırıyor gelecem dedi uyursan haber ver dedim tamam dedi ama yok, bı kere aradım gece ne olur nolmaz diye açmadı bende iyi geceler yazdım o kadar, yok yani o saatden çıktığı gözüküyor o kadar dahada ne aramadım nede yazmadım
Bende merak ettim şimdiye kadar yazmama sebebini 😂 özgür takılmaya alışmış heralde yoksa kimse bu kadar yazmadan duramaz
Sinirim çok bozuldu ya kanka bu nedir şimdi madem özgür takılacaksın ne diye dün arayıb barışmaya çalışıyorsun
Sürekli hazırda bekletme derdinde gibi
Bir ilişki insanı yormayacak ya seni yıpratmasına izin verme
Ben bana ulaşamadı ya kaç gün onu yapmayamı çalışıyor acaba diye düşünüyorum
Gerçi artık bişey yazmamasını daha çok istiyorum, yazarsa uğraşacak halim yok çünkü
Onu yapacak olsa biraz süre geçtikten sonra yapması lazım daha tam anlamıyla barışmadan böyle bir şey yapması saçma
en doğru karar olur bence senin için kimsenin seni yıpratmasını izin verme yoksa insan değer görmüyor
Biliyormusun en çok neye incindim daha ilk yeni yılımız insan bı kutlar ya, nebilim yani cidden kalbim incindi, önceden zaten ben fazla oralı değildim bu ilişkiye ne zaman karşılık verdim böyle oldu
Isteklerin abartılı değil ya ama bu çocuk bu isteklerini çok karşılamayacak gibi
Öyle gözüküyor, yazdı şimdi ses atmış
Hadi hayırlısı olsun bakalım
Ne diyecek acaba
Dinlemedin mi ses kaydını 😂
😅dinledim hastanedeydim şimdi çıktım diyor benim ama inanasım niye gelmiyor ya
Ya iyi kolpacı bak diyim sana 😂😂
Aldatmış knk
Hastanede olsa telefonu birinde olurdu aradığında açardı hani
Nasıl anlarım aldatıb aldatmadığını?
Bu tarz ortadan kaybolmaları çok oluyor mu
Yok çoğunlukla haber eder herşeyi
Ben sormam zaten nerdeydin napiyordun diye
Başka bir açıklama yaptı mı dün gece için
Dün midem iyi değil demişti bı ara , ondan gitmiş hastaneye yani öyle diyor bende niye haber vermedin yazdım daha cevap yok
Buluşunca serum izi var mı diye bak bence
O zamana kadar geçer iz mız kalmaz bana en etkili yöntem söyle
Fotoğrafını iste
Ya da görüntülü ara o şekilde iste göstersin
Android kullanıyorsa zaman çizelgesinin haritasını açıp ssini atsın 😂
iPhone kullanıyor, görüntülü aramak istemiyorum normal bı cevapta yok , yağlı bı mesaj yazıb tekmeyi basacam artık o raddeye geldim
Gizliliği açsana takip atayım sonra kapat normal konuşalım
Yağlı mesaj nasıl oluyor knk
Olurr
Takip attıktan sonra yorumumu komple sil bence
64 yorum olmuş
Atdim kapat profili
ona kırgın olduğunu söylemeye ne dersin