En yakın kız arkadaşıma aşık oldum. Ama o lezbiyen değil. ne yapmalıyım?

Sevdiğim kıza daha önce bir kız teklif etmiş fakat kendisi lezbiyen olmadığı için kabul etmemiş. Bana böyle bir olay yaşadığını anlattığında çok şaşırmıştım ve içimi bir korku kaplamıştı. Benimde şu an ona teklif etme gibi bir cesaretim kalmadı. Ki eğer teklif edersem o kız gibi benimlede arası açılır (bundan eminim ) . Yakın zamanda da sevgilisinden ayrılma olayları vardı ve tekrar birlikte olmaları için benden yardım istemişti. Bende olur dedim (ona hiçbir zaman "hayır" diyemiyorum ). Zaten o süreç boyunca ( barıştırma süreci) içim kan ağlıyordu. Ama yinede dayandım. sonuçta ayrıldılar. onun sevgilisini anlayamıyorum bu kadar iyi bir kızdan nasıl ayrılır! Sevgilisi varken dayanılmaz derecede içim acıyodu buna rağmen hiçbir şey yapmadım. Şimdi sevgilisi olmasada kendimi tutamıyorum. Ona ne zaman baksam gözlerim dalıyor. ona bakmaktan kendimi alamıyorum. Yanlışlıkla bişey yapıcam diye ödüm kopuyo. Çünkü o zaman yüzüme bakmaz. yani anlıycanız çok acı veren bir süreçteyim. İçimdeki ona olan aşkı bitirmeye mi çalışmalıyım yoksa ne yapmalıyım?
En yakın kız arkadaşıma aşık oldum. Ama o lezbiyen değil. ne yapmalıyım?
Cevapla