Ben utanırım bu yüzden beklerim emin olmak için 😂

#kehribark
Ben utanırım bu yüzden beklerim emin olmak için 😂

#kehribark
Ben aşkından deli olsamda söylemem çünkü bir kadının ilk adımı atmasını doğru bulmuyorum sen hiç spermlere koşan yumurtalık gördün mü 😂 spermler yumurtalığa doğru koşar ve tutunmaya çalışır 😂 oyuzden kadının ilk adımı atması doğasına aykırı bir durumdur. Oyuzden erkekten beklerim ilk adımı
Bencede mantıklı 🤣👍👍
Ben hemen söylerim beklemek bana göre değil ama zaten kimseden hoşlanmam.. çünkü bunu için güvenmek lazım güvenmek için de tanımak lazım.. ama kimseyi de tanımak istemiyorum
Cevap
19Cevap
Önce tamamen tanışırım onu tanırım ondan sonra duygularımı açmam için cesareti topladığım da söylerim ama hep reddedilirim
Bekleyip izlerim nasıl olduğunu , nasıl tavırları vs beyni falan nasıl diye
bekledigim gibi biri değilse zaten vazgeçerim
Kısmen belli ederim. Anlıyorsa geri tepki verir flört başlar. ya da istemiyorsa uzaklaşır. Güzel işleyen bir taktik
Eger hoşlanırsam karsı tarafa belli eder adım atmasını saglarım, daha sonra açılırsa bende acılırım. Yani eskiden öyleydi artık öyle bi durum yok.. Akılda fikir de tek kişide 😅
Karşımdaki kişiye bağlı eğer ondan iyi bir enerji alıp cesaret edebilirsem hemen söylerim diğer türlü biraz zor
Hemen söyleme çılgınlığı vardı bende niye yapardım onu da bilmiyorum odlddlşdş kanka bir nefes al önce sabret, pat diye söylenir mi
Ben beklemeyi tercih etmem hislerim varsa söylerim
Ben hemen söylerim. Olsumsuz olacağını bilsem bile erken red yiyeyim ki diğerlerine zaman kalsın
İlla ki belli ederim hareketlerimden, davranışlarımdan.
Mutlaka yalnız kalırız ve ağzını açarım onun
Beklemeyi tercih ederim. Her şeyin yerli yerine oturması lazım.
Hoşlandığım hiç kimseye açılmadım ve söylemem de sanırım. Eğer çok ciddi hisler beslemiyorsam.
Artık söylemem yeminim var hoşlanmamda zaten kimseden jxbdjdnd
Gözlem yapmayı ona izin vermeyi tercih ederim… söyleyen taraf olacağımı sanmam…
Söylememe gerek çünkü yok hal ve tavırlarımla belli ederim bunu. Sevdiklerime karşı böyleyim.
Sessiz kalırım..
korkanın çocuğu olmaz felsefesiyle yallah talzik devam ederim :)
Ben beklerim
Bu konuda biraz sorunluyum ben ya, biriyle tanışma aşamasını atlattıktan sonra devamı çok güzel geliyor.
İlk adımı atmam, ilk adımı atan bu coğrafyada kaybeder.
Bizim zihniyetlerle alakalı. İlk adımı atınca karşı taraf kendini daha üstün, avantajlı senide daha aciz görüyor maalesef bizim ülkede.
Beklemeyi tercih ediyorum.~☆
Uygun zaman uygun yer
artık belli etmem alnımda enayi yazmıyor sürünsün.
Niye bekleyim yarına Garanti var mı?
Gayri ihtiyari vücut dilim ele verir beni
Beklerim itiraf edene kadar hiç belli de etmem
Söyleyemediğim için pişmanım 🥲
beklememde soylememde
ben açılmamayı tercih ediyorum açtırıyorum :)
Biraz bekler sonra söylerim
Söylemem nasıl olsa geçer diye djd
Önce o söylesin sjsks
Hemen söylerim ne utancam
İstediğim zaman söylerim sizene
Direk söylerim ne olacak
Söylerim, söylemesem de belli ederim
Onu daha pek becerdigim söylenemez 😂😂
Söylemem benle mezara 😅
Acelemiz ne
Beklerim
yoo tövbe ettim
Yok ıı
Söylemem
Belli ederim
Kaç kere açıldım hep kaybettim elimdekide gitti😃
Söylemem
söylerim
Bikere yaşıyorsun söyle gitsin
Degiswbilir
Söylerim ya
anlaması için her şeyi yaparim
Söylemem hoşlanmam
Beklerim
Soylerim
Beklerim
Söylerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?