Erkek arkadaşım bana ".. fakiri"dedi ne yapmam lazım?

(BİRAZ UZUN AMA OKUYABİLİRSENİZ) babam harcligimi ayın 1 inde yatırır. Babam emekli öğretmen benim için çabalıyor bu ay biraz fazla harcamam oldu ama eve de yeni süpürge almış babamı zorlamak istemedim. Bir ihtiyacım vardı (150₺) erkek arkadasimdan birkaç gün önce ayın sonuna kadar idare edebilmek için 200 TL istedim tabi ki BORÇ OLARAK. babam yatırır yatırmaz da hemen geri verecektim.
Önce duruma bakmam lazım haber ederim dedi. Etmeyince ben de hayatım bakabildin mi sen halledemem dersen başkasından isteyim dedim. Yok sen kimden isteyeceksin de 150 lirayı bulamayacak ne harcadın da kimden istiyorsan iste yok.. fakiri diyip gülmeler alay etmeler. Dünden beri sinirim oynadı sadece tamam dedim kapattım sohbeti sessize aldım.
Şimdi de yazmış ki dün maçtan dolayı sinirliydim özür dilerim IBAN at gönderiyim nerdesin falan 😒

Yeri gelince hoş biri ama şu erkek erkeğe muhabbetin içinde kendini bir halt sanmaya başlıyor saçma saçma davranıyor. Maç muhabbeti ederken durduk yerde benim kalbimi kırdı. Gözüme dağ ayısı gibi görünüyor resmen soğumaya başladım. Ne yapmam gerek
Güncellemeler
+1 yıl
İnatla öyle demek istemediğini alkollü olduğunu saçmaladigini söylüyor arkadaşlar. Ama benim kalbim çok kırıldı ben onu zor duruma sokmak istemediğim halde. Yarın bir gün bu adamdan bebek yapsam o zaman da yok maç vardı şu oldu alkol aldım diyip hem çocuğuma hem bana hayatı zindan eder. Bir süre daha kafamı toplayıp konusucam kendisiyle. Çok üzüldüm ve soğudum çünkü
Güncellemeler
+1 yıl
Merak edeniniz olursa paylaşmak isterim. ileriki hayatımı mahvetmemesi adına ayrıldığımı kendisine bildirdim. Fakirlik ayıp değil ama dediği çok kırıcıydı. Üzgün olsam da yeni yıla ayrılıkla girmek zorundayım ne yazık ki. Yüzüne karşı cafe restoran ne kadar ödediğin hesap varsa IBAN at gönderiyim dedim. Bu saatten sonra hiçbir özrün anlamı yok. Yeni yılın karşınıza hayırlı insanlar çıkarması dileğimle.☺️
Erkek arkadaşım bana ".. fakiri"dedi ne yapmam lazım?
Cevapla