Herkese merhaba, ilişkimle ilgili tavsiyelerinize ihtiyacım var..
yani eski erkek arkadaşımla 4 yıllık bir ilişkim vardı. Eylül ayında beni aldattı ve ‘sen bana yanlış yaptın, ben de seni aldattım’ dedi. Ona inandım ve tüm hataları kendimde gördüm.. çünkü onu seviyordum ve ondan ayrılamadım.. ve intikam için başka erkeklerle konuşmaya başladım, o da bana aynısını yaptı.. sonra Kasım ayında yeniden barışmaya karar verdik. Daha sonra önceden konuştuğum adam tekrar bana yazmaya başladı ama ben o kişiyle mesajlaşmanı kesdim ki 1 gün bile konuşmamıştık onunla. Bu mesajlardan 3 gün sonra erkek arkadaşım mesajları gördü ve benden ayrıldı. her şeyi benim hatam olarak gördü, yaptığı her şeyi gözden kaçırdı… Ama ben onu seviyorum. Özür dilemeye çalıştım ama işe yaramadı. beni istemediğini söyledi🤧bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz, onu nasıl geri alabilirim.. kendinde hiçbir hata görmüyor. 'No contact' işe yarar mı? 🤧 Beni instagramda takip ediyor ama başka kızları da takip etmeye başladı.. Bir anlam yüklemeli miyim? Bende de hata var evet intikam maksatlı yapmamalıydım ama akrep burcu olduğum için bu hissi yenemedim…
Herkese merhaba, ilişkimle ilgili tavsiyelerinize ihtiyacım var?
Güncellemeler
+1 yıl
+ niye takip ediyorsun beni istemiyorsam sorduğumda seni koruyorum diyor ne gibi koruma anlamıyorum🤦🏻♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Öncelikle erkek arkadaşın karaktersizin önde gideni ve ilişkinizde hatalar yapmamış olsaydın bile yine seni bu karakteri ile aldatırdı böyle bir yapıya sahip şu cümleden bile çok şey ortaya çıkıyor. Seven insan sevdiği ile olan sorunları çözmek için çaba gösterir bu seni aldatmayı seçmiş ben olsam böyle birisine bir dakikamı dahi vermem ayrılman senin geleceğin ve mutluluğun açısından doğru olan karar olur.
Bana çok kötü sözler söyledi ayrılırken her şey benim hatammış gibi konuştu… ben de vicdan azabı çekiyorum herşeyi mahv ettiğim için…
Ona olan aşkın ve sevginden dolayı olayları tam olarak şu an idrak edemiyorsun ve sana yaşattığı acıları göremiyorsun net olarak emin ol iğrenç bir insan böyle birisi için hiç üzülmemen gerekiyor kendi yoluna dönüp bakman bu hayatta kendine yapacağın en büyük iyilik olur.
Kendine yeni ve düzgün bi yol çiz derim.. Bitmiş ve yıpranmış şeyi fazla uzatmamak lazım çünkü ilişkinizde saygı yok, sadece ilişkinizde de degil kendinize bile yok. Bu yizden temiz ve yeni bi sayfayı açman gerek
Cok karaketsiz biriymis bir daha yuzune bile nakma benden demesi
Bana geri döne bilir mi yani?