Herkese merhaba, ilişkimle ilgili tavsiyelerinize ihtiyacım var?

Herkese merhaba, ilişkimle ilgili tavsiyelerinize ihtiyacım var..
yani eski erkek arkadaşımla 4 yıllık bir ilişkim vardı. Eylül ayında beni aldattı ve ‘sen bana yanlış yaptın, ben de seni aldattım’ dedi. Ona inandım ve tüm hataları kendimde gördüm.. çünkü onu seviyordum ve ondan ayrılamadım.. ve intikam için başka erkeklerle konuşmaya başladım, o da bana aynısını yaptı.. sonra Kasım ayında yeniden barışmaya karar verdik. Daha sonra önceden konuştuğum adam tekrar bana yazmaya başladı ama ben o kişiyle mesajlaşmanı kesdim ki 1 gün bile konuşmamıştık onunla. Bu mesajlardan 3 gün sonra erkek arkadaşım mesajları gördü ve benden ayrıldı. her şeyi benim hatam olarak gördü, yaptığı her şeyi gözden kaçırdı… Ama ben onu seviyorum. Özür dilemeye çalıştım ama işe yaramadı. beni istemediğini söyledi🤧bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz, onu nasıl geri alabilirim.. kendinde hiçbir hata görmüyor. 'No contact' işe yarar mı? 🤧 Beni instagramda takip ediyor ama başka kızları da takip etmeye başladı.. Bir anlam yüklemeli miyim? Bende de hata var evet intikam maksatlı yapmamalıydım ama akrep burcu olduğum için bu hissi yenemedim…

Güncellemeler
+1 yıl
+ niye takip ediyorsun beni istemiyorsam sorduğumda seni koruyorum diyor ne gibi koruma anlamıyorum🤦🏻‍♀️
Herkese merhaba, ilişkimle ilgili tavsiyelerinize ihtiyacım var?
Cevapla