İçinde sevgi olan bir insan kıskanır ama bunun ayarında bilmek gerekiyor fazlası ilişkiyi yıpratır ve bitme noktasına bile getirebilir fakat hiç kıskanmayan birisi sevmiyor demektir net...
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim sevgilim hep söyle derdi ben onun diğer ilişkilerini merak edip sorduğumda (1 kez olmus zaten) diğer ilişkimde kız ne isterse hiç karışmadım onu kısıtlamak içimden gelmedi. O tatile arkadaşlarıyla gittiğinde bile kisitlamazdim soru sormazdım dedi. Ama seninle karşılaştığım zaman içimde bambaşka bir sevgi oldu. Giydiğin etek azicik kısa olsa içimden seni korumak geliyor erkeklere karşı, seni o kadar seviyorum ki içimden kıskanmak geliyor. Tabii asiri dozda yapmam ama seni çok korumak istiyorum. Demişti :')
Hayır ilgisi yok ama kıskanmak derken eğer hiç umursamıyorsa ne yaparsa yapsın kafasındaysa tabi ki de sevmiyordur.. ama bunun dışında kısıtlamıyor ona güveniyorsa o zaman seviyordur
Yani kıskanmak için karşı tarafın bir davranışından dolayı güven problemi olabilir ya da kendisinin geçmişiyle alakalı travması olabilir. Bunun dışında kıskançlık çok manasız yıpratıcı bir duygudur. Ben kıskanmıyorum diye sevmiyorum anlamına mı geliyor aklım almıyor. Kimseye güvenmem ama güvenmediğim içinde kıskançlık gibi durumlara da girmem. Herkes kendisine yakışanı yapar.
Her şey dozunda güzel. Fazla kıskanmak güvenmemek demek, hiç kıskanmamakta sevgisizlik demek. Seven sevdiğini kıskanır.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben Habeş maymununa benzeyen eski sevgilimi aşırı kıskanıyordum düşün sevmekle alakalı bu ve onun gvtlgyla tam Bı kadın hastasıydı kendisi aşırı genişti yeni ayrıldım psikolojim 2 günde düzeldi ayrılınca