Eski sevgilimle kıskançlık sebebi ile ayrıldık 1 yıl sürdü ilişkimiz ve ayrılır ayrılmaz 1 ayda sevgili yaptı, bu olayı nasıl aşarım?

1 yıllık iliskimiz vardı devam etmesi icin o da ugrasti bende ugrastim ayrilip dururduk sürekli o ayrılırdı yani ben onu çok sevdigim icin o dondugunde bir kac kere kabul ettim. Kısa sürelı ayrılıklardı çünkü. Sonra bir gün bir kıskançlık durumu oldu aramızda kıskandım onu birinden.
Başkasına karşı bir tavrını kıskandım. Ayrılığımız yasadiktan sonra birkac kere iletisime gectik ve benimle samimi konusuyordu. Ama bir anda bir gün sevgili yaptigini soyledi bana. Yıkıldım çok ağladım. Ayrılmamızın üstünden 3 ay en son konuşmamızın üstünden 2 ay gecti. Hala yokluğuna alışamadım ve çok üzülüyorum. Ama geri dönüşü olmayacak artık sonucta bir baskasini alabildi hayatina. Onu nasıl aşarım. Eski anılarımız geliyor aklıma zaman zaman. Beni çok üzdü ama o şu an çok mutlu.

Eski sevgilimle kıskançlık sebebi ile ayrıldık 1 yıl sürdü ilişkimiz ve ayrılır ayrılmaz 1 ayda sevgili yaptı, bu olayı nasıl aşarım?
Cevapla