Sevgilimle tartıştık. Onun kötü gününde üzerine gittim, sinirle ayrılalım dedim. Sence gider mi?

Daha sonra bana darildi benle konuşmadı zar zor barıştık dedim gene sinirli davrandı bana yazmaz oldu umursamiyor yok sayıyor bugünde dayanamadım dedim niye böyle yapıyorsun bana dedi seninle tüm bağlarımi kopardım senden soğudum sevgim bitti dedi o kadar kolay mı bitirmek her ne kadar desemde ben ondan ayrılmam da sonra bana dedi bu soylediklerim sinirleydi bir hafta bana zaman ver şu an sağlıklı düşünemiyorum dedi kalbini kırmak istemiyorum dedi ara gibi bir şey verdik sence ayrılır mi?
Sevgilimle tartıştık. Onun kötü gününde üzerine gittim, sinirle ayrılalım dedim. Sence gider mi?
Cevapla