4 yıllık ilişkim var, nişana birkaç ay kala erkek arkadaşım benden ayrıldı. Şimdi geri döndü, her şeyi düzeltmek istiyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba 4 yıllık bi ilişkim var ve nişana bir kaç ay kala erkek arkadaşım benden ayrıldı. kavgalarımız yüzündenmiş. 2-3 ay sonra geri geri geldi ayrılık sebebi beni mutlu edemiyo olması ama olay bu değildi ailesinin etkisi altından çıkamadığı için sürekli sorun çıkıyordu. Şimdi her şeyi düzeltmek istiyor fakat benim içim soğumuş gibi hissediyorum. Ailem henüz barıştığımı bilmiyor onlardan çekiniyorum. Ayrıldığımızda ailesi benim ailemi aramadılar bile hiç tanışılmamış hiç bir şey ayarlanmamış gibi davrandılar. Ne yapacağımı bilmiyorum

4 yıllık ilişkim var, nişana birkaç ay kala erkek arkadaşım benden ayrıldı. Şimdi geri döndü, her şeyi düzeltmek istiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla