Başkası için beni terkeden erkek 3 ay sonra döndü? Detay soruda, acil yardım, özellikle beyler?

Böyle biriyle tekrar barışmayacağım, ama bugünü beklemiştim.6 yıllık ciddi uzak mesafe ilişkisiydi. Beni derin yaraladı. Şimdi çok pişman ama anlamsız. Bu benim düşündüğüm ilişki değildi demiş o kişi hakkında. Artık beni beklemediğini ve başka birini bulduğunu düşünüyorum diyip üzüntü emojisi koymuş. Tek sorum şu. Ben attığı mesajı görmezlikten gelmedim, o bir tavırdır. Ama ben artık tavır bile yapmıyorum, mesaja görüldü attım, cevap bile yazmadım, yazmayacağım. Sizce bu en doğrusu değil mi?

Başkası için beni terkeden erkek 3 ay sonra döndü? Detay soruda, acil yardım, özellikle beyler?
Cevapla