Şehit eşiyim, yeniden evlenmek istiyorum ama çok tepki görüyorum. Vazgeçmeli miyim?

Şehit eşiyim kendisi askerdi terör örgütüyle çıkan silahlı çatışmada şehit oldu. Haberi geleli 2 sene oldu. Daha yeni kendime geliyorum karşıma iyi biri çıkınca evliliği düşündüm. Bir tane oğlum var. Aslında eşimin mesleği asker diye çocuk asla düşünmüyordum. Ama izine geldiği zaman o özlemden beraber olduk ve korunmak tamamen aklımızdan çıkmış. Kendisi göreve gittiği zaman hamile olduğumu öğrendim. 5 aylık hamileyken şehit olduğunun haberi geldi. Babam zengin biri ve diktatör biridir askerle evlenme üzülürsün falan filan demişti dinlemedim evlendim. Cenazede rezillik çıkardı laflarıyla acımı ikiye katladı. Psikolojik destek aldım. Kendimi herkese kapadım. 2024 yılına giriyoruz daha yeni bir erkekle muhabbetim oldu zaten artık çok seçiciyim oğlumda var. Kocamı asla unutmadım o hep yüreğimde. Ama karşıma iyi biri çıkınca değerlendirmek istedim. Çevremdekiler aaaa diye beni kınıyor. Sanki şehit eşiyim diye yeniden mutluluğu deneyemez miyim? Ben eşime ihanet etmiyorum ki ben yine onu unutmuyorum o hep var olacak oğlumuza gerise kalan emanetine sahip çıkacağım. Sizce vaz mı geçmeliyim yeniden evlilikten?
Güncellemeler
+1 yıl
Evlenmek istememin en büyük sebebi oğlumun özgüvensiz depresif bir çocuk olmaması. En azından bi aile tablosu görsün. Bu kadar basit mi diyenler olmuşta arkadaşlar öyle geri getiremiyoruz. Acımı zaten yaşıyorum da bende nefes alıyorum. Benim yaşamak istemediğim zamanlar çok oldu. Bende olaydan sonra çok sağlıklı değilim. Oğlum en azından bi yuva sıcaklığı hissetsin. Mezara hep götürüyorum. Babasını anlatıyorum. Yargılayanlara açıklamam bu. Bende istemezdim böyle olsun başa gelen çekilir.
Güncellemeler
+1 yıl
Şehit olan eşimin annesi geldi ve evlenirsem oğlumu benden alacağını oğlumun şehit olan eşimden kalan tek emanet olduğunu söyledi başka adamla yaşamasını istemiyormuş ayrıca benim eşimi hiç sevmediğimi acımızın taze olduğunu acele ettiğimi söyledi. Büyük bir kaosa neden oldu bu durum. Evlenmekten vazgeçtim. Zaten evleneceğim adamın aileside bu durumlardan dolayı pek iyimser bakmıyormuş. Evlenmiyorum. Oğlumla yaşamaya devam
Şehit eşiyim, yeniden evlenmek istiyorum ama çok tepki görüyorum. Vazgeçmeli miyim?
Cevapla