Sevgilim hastaydı ama ben gün içinde onu sormadım şu an bana dargın napmalıyım?

Önceki akşam tartışmıştik günaydın mesajı normalde uyanır uyanmaz yazardı öğlen 1 e kadar yazmayınca ben de yazmadım sonra yazdı hastaneye gittim şimdi eve döndüm ilaç falan almış ateşi varmış baya kötüymüş ben de sinirliydim hâlâ dün akşamın tartışmasını düşünüyordumh

asta olduğu için işte şimdi nasılsın falan sordum biraz daha iyiyim diyince gün içinde yazmadım dinlensin dedim şu an bana çok kırgın napacağimi bilmiyorum

Sevgilim hastaydı ama ben gün içinde onu sormadım şu an bana dargın napmalıyım?
Cevapla