19 yaşıma kadar ilk kez aşık oldum sanırım. Napmalıyımmmm?

İlk kez böyle hissediyorum ve bu hisler 2 haftadır falan var.. şu yaşıma kadar hiç kimseye ilk adım da atmadım. Ama bu çocuğun benim hakkımdaki düşüncelerini dahi bilmiyorum.. Aynı sınıfta olup 4 sene yüzyüze bakacağımızı da varsayarsak şimdi ben napmalıyımm

19 yaşıma kadar ilk kez aşık oldum sanırım. Napmalıyımmmm?
Cevapla