Hayatımda ilk defa aşık oldum sevdim 1 kere flörtüm oldu sevgili denmez tam?

Hayatımı mahvetti çok değer verdim bu çocuğa sırf dediklerini yapmadım diye piskolojik şiddet gösterdi ilişkiye zorladı zorla alkol aldırdı defalarca özür diledi gene aynı şeyleri yaptı ben mesafeliydim her zaman ona 2 kere buluştuk sadece hakaretler şimdi ise fake hesaplardan bana yazıyor amacı ne bilmiyorum nefret ediyorum ondan sonrada yemin ettim aşık olmamaya?
Hayatımda ilk defa aşık oldum sevdim 1 kere flörtüm oldu sevgili denmez tam?
Cevapla