Yeni flörtüm öğleden beri yazmıyor. Polise söylesem mi zor buldum zaten bulun onu diye?

Daha yüz yüze görüşmedik. Tanıştırılma sayılır. Bu haftasonu buluşacaktık. Öğleden beridir yazmadı. Ekildim heralde.

Yeni flörtüm öğleden beri yazmıyor. Polise söylesem mi zor buldum zaten bulun onu diye?
Cevapla