
Uzun süredir beraberiz işleri hallolunca beni bırakıp gitti ve bana yazdığı şeye bak 1 haftadır haber alamıyordum 😢 almasam daha iyiydi yani o kadr zoruma gitmezdi.

Bu adamın bence çok ciddi sorunları var ve bu seni çok üzer. Yani aşk bu demek değildir. Daha şimdiden gizli saklı ise gelecekte hep göz yaşı. Evet bitirin ve hayatınıza yön verin artık...
Kısacası şunu anlatmaya çalışmış... çikolatayı çok severim ambalajini cöpe atarım... ama arada canım yine çikolata çeker... geçmiş olsun
Ay cocugun tavirlarina bak ya yemin ederim haklisin sinir olmakla. Ne is yapıyor ve nereli bu
Elektirik mühendisi aslen Diyarbakır lı ama İzmir'de büyümüş
C... insel birliktelik yaşadınız mi?
Ya öpüşme dışında bisy olmadı zaten müsadede etmem en son akşam yemeği yedik beni eve bıraktı gidiş o gidiş kavgalı falanda değildik eve bıraktı bidaha ulaşamadım 1 hafta sonra yazdığı mesaj bu
Bosver canım takma kafana unutma bir erkek sebepsiz yere çekip gidiyorsa ya alacagini almıştır ya da alamayacağını anlamıştır. :))
Anladığıma göre zaten kavgalısınız ne zoruna gitti ki
Kavgalı değiliz ki bir haftadır haber almıyorum arıyorum telefon kapalı akşam yemeği yedik beni eve bıraktı gidiş o gidiş
Cevap
8Cevap
bence senden istediğini alamadığı için böyle davranıyor
Yani açık ve net şekilde türkçe olarak söyleyeyim terk edildin. Neyi soruyorsun daha
Bu hangi ergenlik dönemi
kendini cok kaptirmissin.
Yaslariniz kac.
Sen bunla yatiyomuydun?
Ben 25 o 32
Anladim...
Meslekler nedir?
O elektirik mühendisi ben kuaför
Anladim...
Nasil tanistiniz
Ne önemi var ki
Cok onemi var. Meslekler tanisma sekli yasananlar... Hatta en. onemli soru su
Yatiyomuydunuz
Hayır
Eee bu sevindirci haber...
Ne sure ciktiniz
Unut gitsin, düşünmeye değmez.
İyi olmuş gittiği boşver
FBI peşinde sanki
Çok da umrumuzdaydı
ne işi halloldu :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar