Bir oyunda bir çocukla tanıştım ve hayatımdaki bazı şeyler hakkında yalan söyledim. 4 haftadır birlikteyiz, ne yapmalıyım?

Merhaba kısaca anlatacağım. Ben bir oyunda bir çocukla tanıştım ve birdaha onunla karşılaşmam düşüncesi ile hayatımla alakalı yalanlar söyledim. Yaşım , aslında kapalıyım ama açık olduğum , okuduğum üniversite... Bu üç şey
Ve birdaha karşılaşmam sandığım adam ile 4 haftadır birlikteyiz. Aşırı vicdan azabı çekiyorum bahane bulup ayrılıyorum ona bu haksızlığı daha fazla yasatmamak için ama yine dün gibi her şey tatlıya bağlanıyor. Ona bu durumu açıklarsam beni çevreme rezil edecek cesaret edemiyorum ne yapmalıyım
Bir oyunda bir çocukla tanıştım ve hayatımdaki bazı şeyler hakkında yalan söyledim. 4 haftadır birlikteyiz, ne yapmalıyım?
Cevapla