Yurtdışına çıkmaya karar verdim. Öncesinde o çıkmak istiyordu zaten ama önce ben çıktım çıktığım için benden ayrıldı. Sizce hata bende mi?

Merhaba ben yurtdışına çıkmaya karar verdim. Öncesinde o çıkmak istiyordu zaten ama önce ben çıktım çıktığım için benden ayrıldı. Sizce hata ben de mi?

Yurtdışına çıkmaya karar verdim. Öncesinde o çıkmak istiyordu zaten ama önce ben çıktım çıktığım için benden ayrıldı. Sizce hata bende mi?
Cevapla