Bide erkekler gidecegi yeri hazirlamadan gitmezler… benim ex 1 ay boyunca gidecegi yeri hazirlamış , ben bi aralar instami kapatmistim onun sifresini istemistim kullanmak için “instagrama giremyorum sifremi unuttup” yalani soyleyip ona istek atmış meğer. sonra dogum gunumde seyahate gidip onunla buluşta onu elde etmeye çalıştı, onu elde ettikten sonra iliskinin yürüdüğüne emin oldu ve artık hazirladığı yer tamam olduğunda beni terk etti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Benim ilgim bu kadar olur yeterli değilse başka bir ilgi arayışına girebilirsin de
Bitirelim olmuyor dedim istemiyorum kimseyi dedim hala uzatmalarda
Tekrardan sadece de ki sana bitirelim dedim
Cevap vermiyorum bitecek insAllah bugün bundan da kurtulursm benden daha mutlusu olmaz,😂😂😄
Erkekler çok yoruyor yav
Al benden de o kadar tek başına çok mutluyum 😂
Hahaha paylaşabiliriz bu mutluluğunu
Teşekkürler bir daha erkeklerle silgi fahi paylaşmam 😂😂
Hahsksahaihsjs patladım
Sizi görünce artık kunut dualarını okuma kararı kaldım 😂😂
Neden
3 harflilerde etkiliymis duyduğuma göre yeklasmamiyormus sizde yaklaşmaz siniz belki bir Umut işte 😂😄haydi ben kaçar tihanks yorumun için
Bize işlemiyor ya rica ederim
Sana al da at demiş geri çevirme bu topu
Vurdum ve gollll 90'dan😂😂
Hadi gözün aydın 😀
Amignnnnn amignnnnnn😂😄
Hahah
madem öyle yolun açık olsun de gçe
Bitirelim olmuyor kimseyi istemiyorum dedim hala uzatmlarda
bas engeli
Cevap vermiyorum bitecek insAllah😂
hadi bakalım
Dire ayrıl
Bitirelim olmuyor dedim hala uzatmalarda
Sevmyom seni de
O kadar kalpsiz olamm
Şey bana olmuşlardı
😔 aslında bu erkekler çok bencil eminim kendisi benimle olmayacağını anlasa anında bitirrdi hiç uzulecegimmi aglarmiyim dusunmezdi bizde vicdan var
Bide erkekler gidecegi yeri hazirlamadan gitmezler… benim ex 1 ay boyunca gidecegi yeri hazirlamış , ben bi aralar instami kapatmistim onun sifresini istemistim kullanmak için “instagrama giremyorum sifremi unuttup” yalani soyleyip ona istek atmış meğer. sonra dogum gunumde seyahate gidip onunla buluşta onu elde etmeye çalıştı, onu elde ettikten sonra iliskinin yürüdüğüne emin oldu ve artık hazirladığı yer tamam olduğunda beni terk etti
Ya ben baska bi ayrilan kiza yazcaktim yorumu yanlis yere yazdim alakasiz oldu kusura bakmma
Ayrilin
Bye bye de
Bitirelim olmuyor dedim hala uzatmalarda kavga ediyor
Yaaaa boş ver uğraşma cevap bile verme
şu an öyleyim ama nasıl mutluyum bitecek insAllah😂😂😄
Kısa ve net bir çözüm de var 😀
?
Aldat 🤣🤣
Hayır
En kısa ve net çözüm peşine düşmez
Çok fenasın
Yapma böyle üzülüyorum zaten ders çalışmam filan gerekiyor ben ikili ilişkileri yapamıyorum
Birsey diyecektimde şimdi burdan olmaz
Söyle hak ediyorum
Burdan olmaz
Artist
Bana hakaret etmek veya yargılamak yerine soruma yanıt versen