Sevgilimin ilgisizliği yüzünden oyuncağı mı oldum, bu ilişkide şimdi ne yapmalıyım?

Sevgilimle ilgisizliği yüzünden tartışmış, bayağı kötü ayrılmıştık. Sonra yine o döndü, kabul etmedim. Bir süre sonra yine yazdı. Ben de çok konuştum, bak seviyorum, ilgi istiyorum dedim, şımart dedim, kalbinde yoksam olmasın dedim. Seviyorum dedi, buluştuk, o gün de konuştum, hatta yakınlaştık. Eve geçtim, bekledim yazmadı. Bir gün sonra yine yazmadı, ben yazdım. İnsan merak eder, sorar dedim. Müsait değildim dedi. İki gün konuşamadık, o yazdı. Akşamı ben yazdım, canım falan diyor ama kısa kesmek istiyordu. Ben de yazmadım. İki gün konuşmadık, o yazdı, öldük mü kaldık mı sormadın diye. Ben de umursamaz davrandım, işim vardı dedim. Sonra da 10 gün ne o yazdı ne ben, bekledim tekrar yazar diye, yazmadı. Yine ben yazdım seni gördüm bahanesiyle. Üç dört gün yazmadı ben yazdım bugün artık dayanamadım kendimi, canım hissediyorum mesajları atıyorum hatalı mıyım şimdi ne yapmalıyım onu çok seviyorum bu defa ayrılan olmamak için diretiyorum

Sevgilimin ilgisizliği yüzünden oyuncağı mı oldum, bu ilişkide şimdi ne yapmalıyım?
Sevgilimin ilgisizliği yüzünden oyuncağı mı oldum, bu ilişkide şimdi ne yapmalıyım?
Sevgilimin ilgisizliği yüzünden oyuncağı mı oldum, bu ilişkide şimdi ne yapmalıyım?
Sevgilimin ilgisizliği yüzünden oyuncağı mı oldum, bu ilişkide şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla