3 yıllık uzak mesafe ilişkim var. Erkek arkadaşımla konuşasım gelmiyor, sizce ne yapmalıyım?

3 yıllık ilişkim var uzak mesafe. Kendisinin farklı benim farklı bir hayatlarımız var. Ayrila barışa bir ilişkimiz oldu. Şimdiler de ise kendisiyle hiç konuşasım yok. Bir yanım ayrılmak istiyor bir yanım kiyamiyor ama bana fotoğraf filan attığında hemen ekranı kapatıyorum kendisine bakamıyorum bile. Konuşmaya cesarette edemiyorum. Sizce ne yapmalıyım🥲

3 yıllık uzak mesafe ilişkim var. Erkek arkadaşımla konuşasım gelmiyor, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla