Erkek arkadaşım benden ayrıldı yardımcı olun lütfen fikir verir misiniz 4 yıldır uzak mesafe ilişkisi?

Erkek arkadaşım benden ayrıldı kendimi kötü hissediyorum şöyle oldu ki biz uzak mesafe olduğumuz için ona sürpriz yapmak istedim yanına gitcektim tesadüfen oda gideceğim yere gelicekti sınavı vardı benim ailem sıkı biraz o yüzden tek başıma gidemicegim için ailemle gitcektim hemde tatil amaçlı 3 günlüğüne ben sevgilime ailemle geleceğimi söylemedim yanına geliyorum aşkım dedimm sınavına felen gireceği için buluşmak istemedi gelme dedi senlemi uğraşcam sınav var dedi ama sınav hafta sonuydu onu yormazdim ki bi yerde otursakta olurdu neyse biz yinede o şehre gittik bende biraz ısrar ettim 1 saatte olsa gel lütfen dedim aylarca görüşmedik çünkü ama gelmek istemedi ayrıldı benden pp sildi instadan çıkarttı buluşmicam dedi cumartesi hadi yoğundu anlıyorum ama pazar günü öğleden sonra sınavı yoktu istese gelebilirdi gelmedi ama sonra işte ailemle geldiğimi öğrendi sen ailenle geleceğini söylemedin farklı konuşuyosun yalan söylüyorsun felen dedi daha çok kızdı amacım yalan konuşmak değildi ailemle geliyorum demedim diye yalancı konumuna düştüm annemi pek sevmiyo bunuda dile getiriyodu annemin geleceğini söylersem gelmez diye korkmuştum o yüzden ailemle geliyorum dememiştim işte demedim diye yalancı ilan etti beni öyle kestirip attı ayrıldı hemen canım acıyo napmalıyım neden böyle kolayca ayrıldı benden

Erkek arkadaşım benden ayrıldı yardımcı olun lütfen fikir verir misiniz 4 yıldır uzak mesafe ilişkisi?
Cevapla