Kısaca şöyle 5 yıldır birlikteyiz, 5 aydır nişanlıyız. Saçma bir trip atmamla başladı her şey ama aşırı doluymuş belli. Çok sinirlendi, benide laflarıyla çok kırdı, artık istemiyorum dedi her şeye trip atıyorsun, boğuluyorum artık dedi 😭 bu kadar dolu olduğunu bilmiyordum, hiçte kötü niyetli bir şey yapmadım ama hiç değişmiyorsun dedi. Şimdi benimle hiç bir şekilde konuşmuyor uzun zamanda konuşmak istemiyorum dedi. Bende konuşup çözmeye çalıştım ama bana bakışı bile değişmiş sinirliyken hiç böyle bir şey yaşamadım. Çok üzgünüm ağlamamak mümkün değildi oda gördüğü halde hiç bir yumuşama olmadı
ne tavsiye ediyorsunuz lütfen bana yardımcı olun, mektup mu yazsam ne yazsam hiç bilmiyorum ne yapacağımı bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer