Sevgilimle sürekli tartışıyoruz çok yıprandım ne yapmalıyım?

Herkese selamlar!
Sevgilimle 9 aydır aynı evde yaşıyoruz birbirimizi çok seviyor ve çok iyi tanıyoruz. Şöyle ki 1-2 ay öncesine kadar her şey normaldi fakat son aylsrfa küçük sebeplerden dolayı kavga ediyoruz. Birimizin alttan almasıyla yatışıyor olay ama 2-3 gün sonra tekrar gün yüzüne çıkıyor. Mental olarak çökmüş durumdayım bugün de kavga edicek miyiz ya da güzel bir şey söylersem eğer beni takmaz ya da saçma bir sebepten kavga çıkarsa o an ne olur gibi gibi şeylerle kafam dolu. Bunu oturup konuştum en sonunda ve özür diledi ağladı sarıldı ayrılcağımı düşünerek fakat tek istediğim kavga etmemek huzurlu olmak. Bunun en iyi yolu da onunla konuşmaktı fakat bu konuşmaları daha önce de yaptık yine bir şey değişmedi sevdiğimden mi yoksa alıştığımdan mı ayrılmak istemiyorum bilmiyorum ya da onun da üzülceğini bildiğimden vicdan azabı mı? Ben artık eve kapandım dış dünya aile arkadaş kimseyle konuşasım gelmiyor hatta aklıma dahi gelmiyor ve bu durumdan çok rahatsızım.
Lütfen ciddi mesajlarınızı bekliyorum destek olursanız derdimi/sorumu cevaplarsanız çok sevinirim.
Sevgilimle sürekli tartışıyoruz çok yıprandım ne yapmalıyım?
Cevapla