Uzun gelebilir ama lütfen okuyın.
🌸Ben : "pazar günü işin olmadığını diyordun yazmadığına göre demek ki sevgili değiliz. Madem öyle ben de bahsettigim o memur biri vardı ya tanışmamı istedikleri onunla iletişime gecebilirim. Buna mani bir durum yok. "
Dedim adamın fotosunu da attım
☔O: "Bu aküü yerinde neler yaşadığımı bilmiyosun bari yorum yapma" dedi
🌸Ben: "Ne yaşadığını bilmiyorum ama ben de istemedim o yaşadığını." Dedim
☔O: bilmiyosun ama anlayışta göstermiyosun
🌸Ben: ne yaptım da anlayışsız olduğumu dusundun?
o fotoyu alintilayarak
☔O: "ne bk yersen ye bi de fotoğraf atıyor ya"
🌸Ben: " bu lafı hak etmemiştim. Başka lafım yok sana" dedim.
☔O: dediğim laf için özür dilerim sana bunu demeye hakkım yoktu.
🌸Ben: "çok üzüldüm ama hatanı anladığın icin affediyorum seni " dedim.
Bu mesajıma bakmyor. Hikayelerime de bakmıyordu.
Ben de anneme gül aldım bir demet. Sonra 2 foto çekip sadece onun görebileceği şekilde wp durumda paylaştım. Durumumu küçük resim şeklinde görüp dikkatini çekmiş herhalde ki açtı durumumu. Sonraki durumlarıma hep bakıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer