Attığım son "cevap" mesajımı açmadı ama WhatsApp durumuma bakıyor. Neden?

Uzun gelebilir ama lütfen okuyın.

🌸Ben : "pazar günü işin olmadığını diyordun yazmadığına göre demek ki sevgili değiliz. Madem öyle ben de bahsettigim o memur biri vardı ya tanışmamı istedikleri onunla iletişime gecebilirim. Buna mani bir durum yok. "

Dedim adamın fotosunu da attım

☔O: "Bu aküü yerinde neler yaşadığımı bilmiyosun bari yorum yapma" dedi

🌸Ben: "Ne yaşadığını bilmiyorum ama ben de istemedim o yaşadığını." Dedim

☔O: bilmiyosun ama anlayışta göstermiyosun

🌸Ben: ne yaptım da anlayışsız olduğumu dusundun?

o fotoyu alintilayarak

☔O: "ne bk yersen ye bi de fotoğraf atıyor ya"

🌸Ben: " bu lafı hak etmemiştim. Başka lafım yok sana" dedim.

☔O: dediğim laf için özür dilerim sana bunu demeye hakkım yoktu.

🌸Ben: "çok üzüldüm ama hatanı anladığın icin affediyorum seni " dedim.

Bu mesajıma bakmyor. Hikayelerime de bakmıyordu.

Ben de anneme gül aldım bir demet. Sonra 2 foto çekip sadece onun görebileceği şekilde wp durumda paylaştım. Durumumu küçük resim şeklinde görüp dikkatini çekmiş herhalde ki açtı durumumu. Sonraki durumlarıma hep bakıyor.

Attığım son "cevap" mesajımı açmadı ama WhatsApp durumuma bakıyor. Neden?
Cevapla