Güzel kızları görünce moralim bozuluyor eziklik hissediyorum ne yapmalıyım?

Normal kızlar bile bakmıyor gerçi ben ölmeli miyim 26 yaşındayım :( Maddi durumumuz iyi ama dış görünüşüm kötü ve psikolojik sorunlarım var

Güzel kızları görünce moralim bozuluyor eziklik hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla