Ortamda benden daha güzel kız görünce moralim bozuluyor, ne yapmalıyım?

Cidden aşırı düşüyorum moralim falan bozuluyo hele erkekler ona bakiyosa off kendime çok kızıyorum nasıl kurtulurum bu durumdan?

Ortamda benden daha güzel kız görünce moralim bozuluyor, ne yapmalıyım?
Cevapla