Beğense takip isteği atar mıydı, ne yapmam lazım kendimi beğendirmek için?

Uni1 deyim ve sınıf 100 kişi ve ben sadece kızlarla takiliyorm genelde ve kız sayısı az birini çok beğeniyorm ama pek konuşma falan gecmiyodu aramızda ve kendisi de ugrasmiyodu yani konuşmak için. bugün geç geldi bir laf attm o da derste bir ara beş dk yanıma geldi normal not falan konuştuk ama ben başka muhabbet açamadım bir an öyle oldu. sonra ben arkadaşımla disari çıkarken o da sigara için çıktı falan yanımıza oturdu ama denk geldi herhalde veya bilmiyorm hoşlanıyorm ama diğer kızlardan da beğenen var bence. ve ilk adımı ben atmak istemiyorum ve takiplesmiyorz. hicbisey yok. bana sınıfın popüler kızı falan dedi konuşma arasnda ama niye öyle dedi anlamadim. sizce begense takip falan atardı demi veya napmam lazm beğendirmek için kendimi. veya istese konuşurdu sen uğraşma mi dersiniz

Güncellemeler
+1 yıl
..
Beğense takip isteği atar mıydı, ne yapmam lazım kendimi beğendirmek için?
Cevapla