Sevgilimle o dönem tartıştığımız için doğum günümde hiçbir şey yapmadı?

Erkek arkadaşımla doğum günümden 5 gün önce tartıştık, büyük bir kavga değildi ama ikimizin de siniri geçene kadar yüzeysel konuştuk, doğum günüm de bu dönemde geçmiş oldu ve hiçbir şey yapmadı. Doğum günümün herkes tarafından kutlanmasını fazla sevmiyorum ama sonuçta o herkes değil, konu hediye de değil malumunuz. Şu an iyiyiz ama ara sıra aklıma geliyor barıştığımızda da "ya doğum gününü atlamıştım" bile dememiş olması ve kırılıyorum. O da doğum gününü şatafatlı kutlamayı sevmiyor ama benden bir şey beklediğini bildiğim için hep hoşuna gidecek şekilde hazırlanıyorum. Sizce söylemeli miyim yoksa aklıma düşürerek ben mi büyütüyorum?

Sevgilimle o dönem tartıştığımız için doğum günümde hiçbir şey yapmadı?
Cevapla