Aramızda sorun yok ama beni aramayı bıraktı. Doğum gününü kutlamalı mıyım?

Ülke değiştirdi

Ben gittigi an iletişimi kestim ama arayıp özür diledi ve benden aramamı istediğini söyledi. Konuşma sonunda tamam ben ararım dedi. Aramadı.

Yarın doğum günü. Kutlamalı mıyım?

Allah var her zor anımda yanımdaydı, elini üstümden 1 dakika çekmedi. Hastalığım olsun, psikolojik sorunlar olsun hep destek verdi. 2 ay boyu benimle ilgilenen tek insan oydu. Aramızda sadece iletişim sorunu var.

Kutla derseniz mesaj mı arama mı daha sağlıklı olur?

Aramızda sorun yok ama beni aramayı bıraktı. Doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla