Ülke değiştirdi
Ben gittigi an iletişimi kestim ama arayıp özür diledi ve benden aramamı istediğini söyledi. Konuşma sonunda tamam ben ararım dedi. Aramadı.
Yarın doğum günü. Kutlamalı mıyım?
Allah var her zor anımda yanımdaydı, elini üstümden 1 dakika çekmedi. Hastalığım olsun, psikolojik sorunlar olsun hep destek verdi. 2 ay boyu benimle ilgilenen tek insan oydu. Aramızda sadece iletişim sorunu var.
Kutla derseniz mesaj mı arama mı daha sağlıklı olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
kutla o da senden bişey bekliyordur
Bekliyor ama dediklerini de yapmıyor
çekiniyorsa ya da belki çok yoğunsa. sormadan bilemezsin
Doğru
Peki arama mı yoksa basit bir mesaj mı
O samimiyetinize bağlı ya
6 aydır dibdibe yaşıyorduk
Telefon konuşmaları hep 2-3 saat sürüyor
Mesajda kavga ediyoruz hep
O zaman araman lazım :D Aranız zaten limoni daha bozulmasın :D
Zaten b. k olmuş durumda
Telefonda da mal gibi oluyorum da spontane davranacağım ya ne oluyorsa olsun
Ara şey de napıyon la aramıyon sormuyon hayırsız de :D
Jsjsjs o 3 hafta sonra arayınca öyle dedi zaten
Ben öyle desem sen niye aramıyorsun lan o zaman der ve tripli olan Ben olduğum için yine kedi köpek gibi kavga etmeye başlarız
:D :D :D bence makul bir konuşma başlangıçı olabilir. İstanbul beyefendisi ve İstanbul hanımefendisi gibi :D
Tabiii kesinlikle öyleyiz 😆😆
Yarın cuma, cumanı kutlamaya geldim diye de giriş yapabilirim belki jsjshs
Düşündüğüm şeyin saçmalığına bak yaa jshzhs
oooo din den gir şaşamaz konu kesin iyi gider :D ASDASDASDA
Daha da b. k ederim
Neyse canım sağ olsun hshshshs
ahaahahhahahad
Kutla..