Erkekler güzel kızlarla mı iletişim kurmaya çalışır?

Bugün kızlı erkekli karışık bir sohbet ortamı oldu. 2 kız 4 erkek bir ortam oldu. Çok güzel bir kız arkadaşım var herkes söyler çok güzel olduğunu. Hep erkeklerle o konuştu erkekler de onunla konuşmaya çalıştı. Ben çok nadir konuşabildim yani çirkin miyim anlamadım neden beni de çok fazla sohbete dahil etmeye çalışmadılar?

Erkekler güzel kızlarla mı iletişim kurmaya çalışır?
Cevapla