Kıskanılmayı seviyorum kısıtlasa da önemli değil seviyo beni diye düşünürüm
Hayır bu özgürlüğümü kısıtlayan bir davranış kabul edemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kıskanmak, sevgi gösterisi asla olamaz. Genelde sorunlu tipler oluyor bu şekilde baskıcı ruhlu insanlar.. "kıskanmak" adı altında kişisel alana müdahale edip işi sevmeye önemsemeye getirmek karşıdaki insana yapılan en büyük haksızlıklardan biri olarak görüyorum. Kıskanmak duygusu insanın tabiatinda elbet vardır kadın erkek farketmeksizin ama burada ki soru işareti seni seven bir insanın hayatına müdahalesi ve kendi kararlariyla seni yönetmeye çalışması.. Bir kadın olarak buna asla izin vermedim ilerde çok baş ağrıtıyor
Kıskanç güvensizlikten kaynaklanıyor maalesef insanlar bunu kabullenemiyor. 1. oylama erkekler çok oylama vermiş 2. oylamada kadınlar daha çok oylama vermiş.. erkekler kadınlara kısıtlıyor.. bu durumu çok yaygın.. 🙂 birbiriniz gercekten seviyorsanız sevgi saygı güven varsa sağlıklı bir ilişkiyi yaşamaktır. Birbirlerine güveniyorsanız yani güven varken kıskanç olmaz.
Bir ilişkide Her şeyden önce Güven önemlidir e Bu ilişkide insanlar bir şeylerinizi devamlı kısıtlıyorsa o insanda bir güven problemi var demektir, bu yüzden Hayır bu özgürlüğümü kısıtlayan bir davranış kabul edemem
Geçenler de bir tanıdığım da bu yüzden ayrılık yaşadı hem de bu KS de oldu ad vermiyorum beyni iyi çalışmayan birisi olduğu için normaldi kadının ondan ayrılması
Cevap
21Cevap
Kıskançlık yerine göre iyidir, sen kıskanınca kötü olursun
Hayır tabi ki de.. beni çok kıskanması beni sevmediğini ya da güvenmediğini gösterir.. ilişkiler de elbette kıskançlık normal dozda iyidir.. ama kısıtlama ya da işte sürekli hesap sorma ben bunlara gelemem.. onu olduğu gibi sevip güvendiysem oda bana güvenmeli ve beni ben olduğum için sevmeli
Hayır tabiki. Kırmadan dökmeden incitmeden sevmek varken bu yaptiklarini sevgi gösterisi adı altında yapiosa ayrilirm
Aslında kıskançlık insanın çocukken annesini kaybetme korkusundan dolayı oluşur yetişkin hayatında bilinç altı anneyi kaybetmekten korktuğu için kıskanır.
Fazlası iyi değildir araya kopukluk getirir
Aşırı kıskançlık özgürlüğün kısıtlanmasına girer. Karı koca da olsalar her bireyin kendi özel alanı vardır, bazen kendi vakti geçirmek isteyebilir. Bu sebeple yanlış ayrılmak en iyisi.
Bu tür şeyler güvenmeye dayalı şeylerdir
Kabul etmeyin 👍🏻
Direk ayrılma sebebi benim için. Kiskanc erkekler çekilmez bende kıskanç değilim çünkü
ya ilişkilerde çiftlerin birbirini kıskanması elbete normaldir insan sevdiğini kıskanır ama bu kıskançlıktan çıkıp çiftlerden ( kadin veya erkek) sosyal hayatina ve ozguvenine karşı bir saldiri dönüşürse tatlim bu kıskanmak değildir.
Neyi kıskanıyor? Duruma göre değişir. Güvenmeyecek boyuta geliyorsa ayrılırım. Bazısı güvensiz hâli de kıskanma olarak algılıyor.
Bunu en son yapan insandan uzun bi mesajla ayrıldım hemen. Tavsiye edilir.
Kıskançlık adı altında manipülasyon yapılmasına izin vermem
Bunu da kıskanmazsın bee diyeceğim yere kadar kıskansın beni 😂
Kesinlikle hayır. Bunu sevgi belirtisi zanneden de normal değildir.
Herşeyin bir ölçüsü var ölçüde aşırıya kacilirsa bu insanı yorar
Ne adı altında olursa olsun kısıtlanmaya gelemem.
Kıskanmak başka kısıtlamak başka gelemem böyle şeylere
Böyle biriyle ilişkime devam etmek istemezdim. Kimse benim sahibim değil.
Çok sevdiği için böyle bir şey yaptığından emin olursam kolay kolay ayrılmam elimden geldiğince
Hayır bu özgürlüğümü kısıtlayan bir davranış kabul edemem 👍
Açık ilişki olmasın eyvallah ama her şeye de karışmasın
Sadece kısıtlanmayı sevmem. Geri kalanında bi sorun yok
Kıskançlık bir yere normal ama abartildigi zaman sorun var demektir.
bu tip insanlar genelde kendi her haltı yiyip görmemen için seni kısıtlar herşyin dozu olmalı
Kısıtlamadığı sürece sıkıntı yok
Kıskanmayan varsa sevdiğini sevgilisini getirsin bölüşelim..
Haha
Kıskanç olmayan bir kadınla asla olmaz ileriye dönük hiç olmaz.😅
Kısıtlanmayı hiç sevmem. Herkesin kendi özel hayatı var. Öncesinde de sonrasında
Ben almayayım alana da mani olmayayım
Beş dakika bile yanında duramam onun
Hayır kabul edemem
Denesin tabi bi
Kıskançlık aşkın mayasıdır
Hayır diyen kadınların çoğu feminist
Beni çok seviyor ve üstelik bende kıskancım
Hayır olmaz
Yol veririm
Kararında olmali
Hayır asla
Hayır devam etmem.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?