Eski flörtümün bu yaptıklarının basit bi nedeni olduğunu düşünmüyorum sizce neden?

Eski flörtüm arkadaş kalmayı istediğini söyleyerek, beni hayatından çıkartmak istemediğini ve çok iyi arkadaş olabileceğimize inanarak bitirmek istediğini söyledi. aslında aramız baya iyiydi ve son ana kadar hiç böyle bi düşüncesi olduğunu bilmiyordum. o da tam karar vermemiştim o yüzden sana yakın davrandım dedi. arkadaşlık teklifini kabul ettim olan olmuştu.3 4 defa buluştuk, o da yazdı ben de, doğum günlerini atlamadık, hatta ilk doğum günü benimdi atlamadı, ama sadece bu kadar. sonra da koptuk zaten. taa ki, yayılması gereken storysini kendi hikayemde paylaşınca gördükten 2 saat sonra emoji bırakıp sonra da bi storyme beğeni atınca kendisine buluşalım yazıncaya kadar. buluştuk ve orada sevgilimin olup olmadığını sordu direkt. vardı ayrıldım, sen dedim o da şu an bi ilişkim var, senin ne kadar sürdü dedi 2 ay dedim ve sonra sevgilisi olmadığı halde hayali anılar anlattı bana. yargılamadım çünkü beni etkileyen bi yalan değildi bu iletişimi kesmeyecektim. tabi eğer 2 ay sonra onu aradığımda bi kızı sevgilisi gibi konuşturtup sonra haberi yokmuş numaraları yapıp bi sorun yok ne dicektin bana demeseydi. sonra da öğrendim ki meğerse arkamdan beni darlıyor hep arıyor hep buluşmak istiyor oraya da sırf sevgilim olduğunu söyleyip bana yazmasın diye çağırdım diyormuş. inanamadım duyduğumda ve ona şunu yazdım:ben arkadaş olduğumuzu sanıyordum ama tek bir gün bile bakmamışsın bana öyle. arkamdan yalan yanlış sallayacağına nasıl bana kendini hatırlattığını anlatsaydın keşke. belki de o masada seni unutamadım deseydim o zaman olaylar bambaşka olurdu.

Eski flörtümün bu yaptıklarının basit bi nedeni olduğunu düşünmüyorum sizce neden?
Cevapla