Kafasız gibi 1500 km yoldan geldim, hayatında başkası varmış. Ne yapayım ben?

Çok uzaklardan çıkıp onun için geldim İstanbul’a gel gör ki hayatında başkası varmış beni görmeye bile tenezzül etmedi yazıklar olsun kadınlara göre erkekler kötü erkeklere göre kadınlar kötü yazık bu zamana çok yazık.
Kafasız gibi 1500 km yoldan geldim, hayatında başkası varmış. Ne yapayım ben?
Kafasız gibi 1500 km yoldan geldim, hayatında başkası varmış. Ne yapayım ben?
Cevapla