Güncellemeler
+1 yıl
Dışarıdan baktım yeşil türbe içine girdim estağfurullah tövbe
Güncellemeler
+1 yıl
...

pek nadir yanıldım
genelde hep derin insanlarla karşılaşıyorum ama bazen derinliklerimiz birbirimize uymuyor..
Aaa ne güzel bir yorum hiç bu açıdan düşünmemiştim
Evet bunu yaşadım. Gerçekten kimse dışarıdan göründüğü gibi değil, iyi veya kötü
Teşekkür ederim 🌸
Cevap
5Cevap
Hayır olmadı
Köprüyü geçen çoğu insan bunu yapıyor.
Evet oldu çok soğudum.
Olmaz olur mu ohoo
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar