Arkadaşımın benden 4 yaş küçük kardeşine aşık oldum? Onu nasıl unutabilirim?

Kendimi bir aptal gibi hissediyorum. Şu an mezun senemdeyim ve tek odağımın dersler olması gerektiği yerde 1 aydır sabah akşam onu düşünüyorum. Tek engelin yaşlarımız ve ailemizin tanışması da olduğunu sanmıyorum. O beni sevmiyor. Beni beğendiğini ve güzel bulduğunu bilsem de o gün yanıma gelmeyip başka bir kızla buluştu. Ben şimdi ne yapacağım? Allahını seven yardım etsin. Acı içindeyim. Onu unutmak için ne yapmam gerek?

Arkadaşımın benden 4 yaş küçük kardeşine aşık oldum? Onu nasıl unutabilirim?
Cevapla