mevzu iki kardeş arasında kalınılan Türk dizisine dönecek
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
zamanında buyuk konuştum Allah bugün aynı olayı yaşatıyor ben nerden bileyim senin kardeşine aşık olacam ama şimdi herkes herkesle bir şeyler yaşıyor bilemezdim bilsem yapmazdım
hayır storime yanıt verdi okey oynamaya gittim yarim saat falan beklettin üçüncü çocuk gitmişti sonra kalkalım dedi kalktık arabada oldu ama valla çok pişmanım Allahım görüyor çektiğim acıyı
Ya inaniyorumda sana. Ama nasıl olduda oral yapmaya kadar geldi olay? Yani öpüşme ya da goguslerine vs dokundu mu yoksa direk oral mi yaptın. tanıyor muydun önceden o kisiyi
çocukla ilk kez buluştum daha önceden bi tanışıklığımız yok zaten tekipleseli bi iki hafta olmuyordu once elledi dokundu hosuma gitti ama ben geri durdum hep sonra nasil oldigunu anlamadan yapmış buldum kendimi abisinin bu tür olaylarda pek aktif olduğunu sonradan ogrendim
ya milleti geç ben şu an çok utanıyorum ama Allahımdan sadece insanlar ne düşünmüş umrumda değil kendimi affedemiyorum abisiyle bunları yasamisken kardesini seviyo olmaktanda utaniyorum napacam
orası çok uzun olay ama abisine desem ben yanlış yaptım çok pişmanım şimdi herkes herkesle bir şeyler yaşıyor zaten abisi için farklı bir anlamda ifade etmedim
hayır hiç hoşlanmadım kendisiyle ufak bi alakam dahi olsun istemiyorum abisininse beni arzuladığını sanmam işini tam yapamadı ya abisi için hayatına giren insanlar tek seferlik diyolar
ilişki istedi ama ben kabul etmedim ve bakireligin bi zardan ibaret olduğunu düşünmüyorum ne yani ben patlamadım çok mu masumum alnımda vicdanimda koca bi delik var
Ya abisi sana hala tek olaylik bakmıyor sevişmek istiyor belliki anladın mı. yani konussanda fayda etmez sanirim bu sefer çocuk bunu öğrenince kardeşidir senle yatmak ister açıkçası. Kardeşide senden hoslandi mi peki?
abisinin hala aklında olduğunu düşünmüyorum onun için kızların özel bi anlamı yok hayatına girerler ve çıkarlar cevresinden beni arzulayacagini sanmam kardeşine gelicek olursak ben onu çok seviyorum o da hoşlanıyor gibi
Valla abisi wow yazmış hikayene Instagramin aç bakalım ne dicek sana. bence önce abisiyle konuş durumu anlat kardeşine bişey söylemesin sonra da kardeisyle devam et. ama abisi ilişki isteyebilir senden tehdit eder ilerde seni kardesiyle
abisine diyeyim mi ben senin kardeşinden çok hoşlanıyorum elimde değil gönlüm kayıtı ona başka insan mı kalmadı deme dünya çok küçük ve ben senin kardeşine aşık olacağımı bilemezdim yaşanmış bitmiş bir olay bugüne sürülürse ben çok sevdiğim insandan ayrı kalacam peki ya sen ne kazanacaksın kardeşini kurtarmış mı olacaksın nerden biliyosun hayatına gireceği bi başka kadının kimlerle olduğunu kimseyi geçmişinden vurma ve âhini alma eğer söyleyecem diyosan illa söyleme ben çıkarım hayatından beni kötü bilmesin
Ya abisi sokma dışında vajinani vs yalayıp elledimi senin? Yoksa sadece dokunup oral mi yaptın sen ona? Belki abisi bu olayı bilerek hazırladı sevişme olayını hesapladi onceden
abisi kemeri çıkardı pantolonumu açmak istedi ama ben kesin bi dille reddettim kemerimi geri taktım sadece dokundu bedenime ve oral oldu niye bu kadar detay sordun ki
Cidden pişmanlığı boş ver ama kardeşini sevdiğine inandım eğer abisi kardeşini seviyorsa. izin verecektir onunla ilişki kurmana. Şu an hemen mesaj at uyumadan abisi
cekiniyorum cok cekiniyorum o gün bilincim yerinde değildi yaşadığım şeyler normal değildi bazı olaylar üst üste geldi ve ben kendimi bu yanlışta buldum yanlışımın bedelini ise vicdanimla veriyorum sen belki bi ihtimal affedersin ama ben affedemiyorum kendimi diyim mi
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir günlük takildigim çocuğun kardeşine deli gibi aşık oldum abisiyle cok ileri gitmedik ve onun icinde benim icinde bi onemi yok?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
mevzu iki kardeş arasında kalınılan Türk dizisine dönecek
zamanında buyuk konuştum Allah bugün aynı olayı yaşatıyor ben nerden bileyim senin kardeşine aşık olacam ama şimdi herkes herkesle bir şeyler yaşıyor bilemezdim bilsem yapmazdım
E abisiyle ne yaşadın sokma vs oldumu
hayır iliski olmadi ama boşaldı ağzıma aldım zaten o gün bilincim pek yerinde değildi en son ağladım eve gitmek için
Abisinin evine mi gittin boşaldı derken ağzına mi boşaldı? Bide abisiyle nasıl tanışmıştın ki
hayır storime yanıt verdi okey oynamaya gittim yarim saat falan beklettin üçüncü çocuk gitmişti sonra kalkalım dedi kalktık arabada oldu ama valla çok pişmanım Allahım görüyor çektiğim acıyı
Ya inaniyorumda sana. Ama nasıl olduda oral yapmaya kadar geldi olay? Yani öpüşme ya da goguslerine vs dokundu mu yoksa direk oral mi yaptın. tanıyor muydun önceden o kisiyi
çocukla ilk kez buluştum daha önceden bi tanışıklığımız yok zaten tekipleseli bi iki hafta olmuyordu once elledi dokundu hosuma gitti ama ben geri durdum hep sonra nasil oldigunu anlamadan yapmış buldum kendimi abisinin bu tür olaylarda pek aktif olduğunu sonradan ogrendim
E mahalle ortasında mi yaptınız hiç mi cekinmedin? Arabada millet görür
Ya neden ağzına boşalttın? Başka yere bosalsaydi iğrenç değil mi
ya milleti geç ben şu an çok utanıyorum ama Allahımdan sadece insanlar ne düşünmüş umrumda değil kendimi affedemiyorum abisiyle bunları yasamisken kardesini seviyo olmaktanda utaniyorum napacam
Yani abisi ilk buluşmada bunu yaptıysa eğer kardeşine durumu anlatır. kardeşiyle nasıl tanistin
orası çok uzun olay ama abisine desem ben yanlış yaptım çok pişmanım şimdi herkes herkesle bir şeyler yaşıyor zaten abisi için farklı bir anlamda ifade etmedim
E sen o gün açık mı giyinmistin çok? ya da böyle olaylar daha önce oldu mu hayatında abisiylr yaşadığın gibi anlık olaylar
Ya nasıl olduda kendini kaybettin o gün içki mi icmistiniz?
böyle bi olay senin başına gelse sen durumu nasıl karşılardın
TKP atsana samimice konuşalım olayı cidden durumun zor seninde. yani yaslariniz kaç sizin
benim 19 abisinin 22 kardeşinin 21
Abisi o olaydan sonra hiç yazdımi sana?
?
Abisi hiç yazdımi sana o olaydan sonra
bi storime daha yanıt verdi voovv diye sonra ben ınsta mı sildim daha konuşmadık karşılaşmadık
Demekki seni arzuluyor hala. ya mesaj atsana konuşalım burdan bildirime bakmak zor oluyor
. abisinden hiç hoslanmadin mi?
hayır hiç hoşlanmadım kendisiyle ufak bi alakam dahi olsun istemiyorum abisininse beni arzuladığını sanmam işini tam yapamadı ya abisi için hayatına giren insanlar tek seferlik diyolar
E normalde sen bakire misin? Yani ilişkiye girelim dedi mi sana? yoksa sadece sevişmek mi istemiş yuzeeysel
ilişki istedi ama ben kabul etmedim ve bakireligin bi zardan ibaret olduğunu düşünmüyorum ne yani ben patlamadım çok mu masumum alnımda vicdanimda koca bi delik var
Ya bakire misin soruyorum sadece? Yargilamiyorum yanlış anlama. başkalarıyla çok ilişkin oldu mu bu şekilde çünkü çocuk bunlarında sorar sana
öyleyim ya da değilim bu bir şey değiştirir mı abisiyle gecmisim var bu olayı alttan alabilir mi
Ya abisi sana hala tek olaylik bakmıyor sevişmek istiyor belliki anladın mı. yani konussanda fayda etmez sanirim bu sefer çocuk bunu öğrenince kardeşidir senle yatmak ister açıkçası. Kardeşide senden hoslandi mi peki?
abisinin hala aklında olduğunu düşünmüyorum onun için kızların özel bi anlamı yok hayatına girerler ve çıkarlar cevresinden beni arzulayacagini sanmam kardeşine gelicek olursak ben onu çok seviyorum o da hoşlanıyor gibi
Valla abisi wow yazmış hikayene Instagramin aç bakalım ne dicek sana. bence önce abisiyle konuş durumu anlat kardeşine bişey söylemesin sonra da kardeisyle devam et. ama abisi ilişki isteyebilir senden tehdit eder ilerde seni kardesiyle
abisi öyle bir insan değil ya söyler ya söylemez ama beni tehdit etmez helede kardeşini çok sevdiğimi söyledikten sonra edeceğini sanmam
Bence abisi istemice kardeşiyle olmanı. ki baksana ilk oralda ağzına boşalmış senin yani dusuncesi böyle olur bence. abiside nasıl bir abazaymis ya
abisine diyeyim mi ben senin kardeşinden çok hoşlanıyorum elimde değil gönlüm kayıtı ona başka insan mı kalmadı deme dünya çok küçük ve ben senin kardeşine aşık olacağımı bilemezdim yaşanmış bitmiş bir olay bugüne sürülürse ben çok sevdiğim insandan ayrı kalacam peki ya sen ne kazanacaksın kardeşini kurtarmış mı olacaksın nerden biliyosun hayatına gireceği bi başka kadının kimlerle olduğunu kimseyi geçmişinden vurma ve âhini alma eğer söyleyecem diyosan illa söyleme ben çıkarım hayatından beni kötü bilmesin
ağzıma boşalmadı boşaldı dedim*
Ya abisi sokma dışında vajinani vs yalayıp elledimi senin? Yoksa sadece dokunup oral mi yaptın sen ona? Belki abisi bu olayı bilerek hazırladı sevişme olayını hesapladi onceden
abisi kemeri çıkardı pantolonumu açmak istedi ama ben kesin bi dille reddettim kemerimi geri taktım sadece dokundu bedenime ve oral oldu niye bu kadar detay sordun ki
Eğer acmadiysan asagiyi sorun olmaz umarım Instagramini şu an aç ve abisiyle konuş. banda bilgi ver cidden merak ediyorum abisi ne dicek
Abisiyle konuş çocuğun banada habe ever durumu valla meraktan ölçem sonuç ne olcak acaba
hayır açmadım aşağıyı ama aramızda bir şeyler geçti ileri düzey olmasada abisine demekten çok utanıyorum ya anlamazsa dinlemezse diye
Ya başka çare yokki ilerde ciddi düşününce abisiyle tanisican o zaman daha çok uzulcen. hadi şu an aç instayi ve deidigmi yap
abisiyle konuşamam çünkü bir ay oldu ınstam kapalı yeni açmam lazım falan ama sosyal medya kullanmak istemiyorum içime kapanıp tövbe etmek istiyorum
ne diyeyim abisine nasıl diyeyim uzak dur kardeşimden derse napcam
Mecburen o zaman şansını onun kardeşine anlaticaksin olayı belki kardeşi sevdiği için seni bişey demez. bak şu an aç ve yaz abisine
sen olsan abi yerinde ne derdin bana
Samimi konuşmama bakardım. şansını dene bak cidden korkma
şu an benim hakkımda ne düşünüyorsun yani pişman olduğumu sana ne kadar hissettirebildim
Cidden pişmanlığı boş ver ama kardeşini sevdiğine inandım eğer abisi kardeşini seviyorsa. izin verecektir onunla ilişki kurmana. Şu an hemen mesaj at uyumadan abisi
acaba abisiyle yüz yüze mı konuşsam Allahım gücüne gitmesin ama eline ayağına kapanıp yalvarsam mı
Yok kanka o kadarda değil bu seferde seni yanlış anlayıp zorla sahip olmaya kalkabilit. şu an aç ve yaz adama hadi
cekiniyorum cok cekiniyorum o gün bilincim yerinde değildi yaşadığım şeyler normal değildi bazı olaylar üst üste geldi ve ben kendimi bu yanlışta buldum yanlışımın bedelini ise vicdanimla veriyorum sen belki bi ihtimal affedersin ama ben affedemiyorum kendimi diyim mi
De valla de
diyemiyorum ne korkak aptal biriyim daha sevgimin arkasında duramiyorum
Naptın hala konusmadinmi
yok yapamıyorum
Of ya ver ismini dm den ben yazıyım ona
sen nasıl iyi bir insansın allah razı olsun gerçekten keşke herkes senin kadar iyi olsa diyecem ama insanoğlu nankör işte
kardesiyle konuşuyoruz sana güvenmek inanmak istiyorum diyo
Ee abisiyle olan durumunu anlattın mi cocuga
yok anlatmadım nasıl anlataicam
Of anlat ya. elinde sonunda tanisicaksin ailesiyle ya kanka takip atsana yorumdan cidden zor oluyor yazmak sana.
atttim
Yazdim
Kardeşiyle daha ilerisini yaşa
mesele gerçekten senin için bu kadar basit olabilir ama aynısını yaşarsan öyle olmuyo o işler anlarsın
Önemi olur zamanla
tekrarlanmayacak bi durum nasıl önemi olabilir