Ona çok aşığım ama o bana kardeşim gözüyle bakıyor. Eskiden aşık olduğu kızdan çok çekmiş bu yüzden kimseye aşık olamıyor :( ?

Ona ima etmeye çalışıyorum ama anlamamazliktan geliyor. Ona çok aşığım. Eski sevdiği kızdan dolayı yine ayni şeyler olucak zannediyor ve kimseye yaklaşamıyor. Ne yapabilirim?
Ona çok aşığım ama o bana kardeşim gözüyle bakıyor. Eskiden aşık olduğu kızdan çok çekmiş bu yüzden kimseye aşık olamıyor :( ?
Cevapla