Güncellemeler
+1 yıl
Ha bi de dün hikaye atmış yarım saat sonra sildi ben açıp bakmadim tabi
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar son durum şu; kiz doğum günümde hediye almış kabul etmedim önce terk ediyosun sonra bu niye dedim daha önce almıştım dedi iyi akşamlar diledi bende ne diyim Rabbime havale ettim dedim her yerden engelledi bir gün sonra aradı konusmak istiyormuş dışardayim müsait deilim dedim sonru konuşalım dedi sizce vicdan mi yapiyor son sözlerini soyle mi diyecek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence olgun bir kız değil ne istediğini bilmiyor kendisini tanımıyor uzak dur böylelerinden derim
Peki ne tepki vermeliyim
Ben olsam beni böyle ikilemde bırakan birisi ile olmam. Kendi değerinin farkına var ve böyle birisine güvenemezsin dengesiz çünkü ondan güzel bir şekilde kavga etmeden ayrıl
Anlıyorum zor olabilir senin için ama mutlu olamadığın bir ilişkide kalmak ne kadar mantıklı ki
Evet ama kız neden böyle yaptı amacı ne olabilir
Öyle tabi ama onsuz da yapamıyorum bana iyi geliyordu takı evlilik konusu çıkana kadar hicbir sorunumuz da yok aldatildimmi acaba diye dusunmeye başladım. Hem benim duygumu düşüncemi hiçe sayıp terkederken sormuyor bile hem hediye alıyor atanayim diye aciyor sanırım bana. Dün aradı konuşmak istiyormus dışardayim dedim sonra konuşuruz dedi bir gün geçti aramadı da yine kalbim kirildi umursamiyor zaten her taraftan da engellemis Rabbime havale ediyorum demiştim altı üstü nasıl bu kadar umursamaz olabiliyor ve muhtemelen hiç aramayacak dimi beni ne düşünüyorsun sen
Kiz dengesiz bir konus acik acik herseyi kirildigini falan da anlat bakalim ne diyecek yok iletisime gecemiyorsanda bırak gitsin daha iyilerine layıksın
Kafasi cok karisik bence seni de yedekte tutuyo
Himm diyosun, beni niye yedekte tutsun ki ama sonuçta ben atanmamisim o çalışıyor
Onu seviyorsun diye olabilir mi?
Ona karşı ne hissediyorsun
Yani sonuçta 10 aydir tanıyorum bu kızı ya da tanıdığımı zannediyorum 3 aydır da iş boyutlara gelmişti o kadar benim için gece yarısı şehir değiştirip yanıma geldi hasta oldum kafası karışık olmasına rağmen yiyecek falan aldı seviyor diye düşünüyordum ben tavırları hareketleri düşünceleri hoşuma gitmişti benim de ahlaklı saygıli biriydi bence kafası karışık dengesiz falan belki ama dedimki sonuçta yeni taniyor beni bu şekilde sevgili olmaya korkuyor falan demiştim halden anladım yani kimse dört dörtlük değil bir ilişkide iki insan da birbirini tamamlayabilmeli diye düşündüm o kararsızsa ben kararlıyım o dengesizse ben dengeliyim diye açığı kapatmaya çalıştım sanırım ama yine de seviyorum işte ama kırıldım da onun bir seyleri düzeltmesi gerek onu da yapar mı bilmiyorum
Yüzyüze görüştünüz yani
Evet görüşüyorduk ayda bir bulusuyorduk ama terkettikten sonra telimi açmadı benim söyleyeceklerim içimde kaldı az önce bı de engel yedim en yenisinden şu an kendimi çok değersiz hissediyorum...
Saçmalama lütfen zamana bırak bence pişman olup hatasını anlayacaktır
Rabbime havale ediyorum dedim wp den engel yedim telegramdan sildi face den de çıkarttı ya sanki naptım ben sadece bu soze bu ne sinir bu ne öfke sence ne yapmalıyım dönerse ne kadar sürede döner sence
Siniri geçsin bi yazacaktır sana özleyecektir
Ne diyim bilemedim aklımla kalbim arasında sıkışıp kaldım o kadar emek verip olmayınca insan üzülüyor ve tabi istemiyorum diyip kestirip atan bı insan görünce karşında kiriliyosun neye sinirlendi ben onu da anlamadım gerçi terkeden kendisi sonuçta
İllaki kızdığı bişey y vardır 2 hafta önce bende aynısını yaptım o yazmadan yazmam
Valla kızdığı bir şey yok çok da iyi anlasiyorduk ayrılmadan bir saat önce plan yaptık şuraya buraya gidelim diye kendisi arastirdi hatta tiyatro biletlerini falan sonra evlilik konusu açıldı planımız şu dedi böyle böyle yapalım dedi bende tamam nasıl istesen dedim ondan sonra kafam çok karışık ya yapıp sonrasında istemiyorum dedi açıklama bile yapamadım ben aradım reddetti sonra doğum günümü kutladi hediye almış bana kpss eğitim paketi dedim insan terkettiği birine hediye almamalı kabul edemem dedim önceden almıştım dedi iyi akşamlar yazdi ben de ne diyim rabbim yukarda dedim nasıl yani dedi beni dinlemeden söyleyeceklerimi söyleyemeden bitirmeye çalıştın dedim o yüzden Rabbime havale ediyorum deyince face telegram wp her yerden engelledi söyleyeceklerim de içimde kaldı şimdi ne diyorsun ndnxn
Bilmiyorum...
Müthiş jxjnx
Git açıklamanı yap madem içinde kaldı
Engel attı nereye yapacam açıklamayı taa calistigi okula mı gideyim
Ulaşan her türlü ulaşır
Ha yani sence pesinde kosmaliyim öyle mi
Erkek çabalamalı bana göre
Tamam da benim sucum yokki, peşine düşsem tacizci sapik derler peşine düşmesem cabalamiyor derler anlamadım ben bu kızları valla, siz kizlar gerçekten çok değişik düşünüyorsunuz
Kiz doğum günüme hediye almış kabul etmedim önceden almıştım dedi iyi akşamlar diledi bende Rabbime havale ettim seni dedim engel attı bir gün sonra aradı konuşmak istediğini söyledi müsait deilim dışardayim dedim sence vicdanini mi rahatlatmaya çalışıyor ben hiç konuşamadım ya son sozlerini soyle mi diyecek
Bak kız adım atmış aramış sende üstüne düşeni yap
Üstüne düşeni yap derken neyi kastediyorsun son sözlerini soyle mi diyorsun yoksa git baris mi diyorsun
Çabala diyorum
Himm oyle diyorsun anladım bakalım neler olacak ne diyecek o da var yani bı konuşalım bakalim
Konuş bence de
Bugün arar diye bekledim aramadi sanırım pek de umrunda deilim ya ben ona iyilikten başka hiçbir şey yapmadım nasıl bu kadar beni çöp gibi kenara atar ya istemiyorum diyip engellemek niye ya niye insan bı sormaz mı merak etmez mi benim söyleyeceklerimi, sanırım benim için her şey bitti bu saatten sonra kpss de olmaz zaten sikintidan eve giremiyorum hasta da oldum bir güzel ne yapacam ben simdi offf...
Vala benimkide baba mesaj atmadı bende atmicam inat ettik nolcak bilmiyorum
Seninki nasıl bitti ve kaç aylıktı
1 hafta konuştuk sonra konuşma çıkmaza girdi
Aslında sana son konuşmaları atsam yorumlar mısın
Olur yorumlarım o kadar çok ilişkiye dair araştırma yaptım ki uzmanlaşmış da olabilirim bu konuda jxnxnň
Takip attım
Tamam bende istek attım mesaj at sen
Attım