Hayır ayrılmam ama neden gelmediği önemli yani eğer işi olmadığı halde gelmiyorsa bilerek yani mutlaka bir sorun vardır ilişkimizle ilgili ama zaten ben kendim bile kutlamıyorum hiç kimse kutlamadığı için bu yüzden de zaten doğum günümü kutlaması yeter ama yanımda da olmasını isterdim tabi ki. yine de her insan farklıdır Bir ilişkide karşılıklı anlayış, iletişim ve saygı önemlidir. Doğum gününüze gelmeyen bir sevgili, size özel gününüzde ilgi göstermemiş olabilir ve bu durum duygusal bir hayal kırıklığına neden olabilir. Ancak, bu tek başına ilişkiyi sonlandırmak için yeterli bir sebep olmayabilir. İlişkinizde diğer olumlu ve olumsuz yanları değerlendirmek, sevgilinizle iletişim kurmak ve hislerinizi açıklamak önemlidir.
Ben böyle şeyleri sorun etmem ya. Belki işi vardır gelememiştir o yüzden anlayışlı olmak lazım diye düşünüyorum ben. Belki sonradan daha güzel bir sürpriz yapıp gönlümü alacak. Ayrıca hiç hediye bile almasına gerek yok benim için. Sadece kutlasa bile benim için yeter. Böyle küçük şeylere takılan biri değilim ben ya.
Mantıklı bir sebep varsa önemli değil benim için gelmemesi. Ama bunun içinde gelmemezlik yapılır mı ya 😂😂 böyle insanı karşına alacaksın topu atacaksın suratına suratına
Doğum gününü unutması umrumda olmaz ama doğum günüm için bir parti falan hazırlamışsam ya da hazırlanmışsa ve gelmezse o zaman iş değişir. Demek umrunda değilim, o da benim yeni yaşımdan sonra umrumda olmaz artık
Onun yüzünden doğum günümde teksem tek geçirmişsem hiç bir şey beni bu kadar kötü hissettiremez bir insanın doğüm gününde tek kalması kadar kötü bir şey yokndüşünsenize kimse varlığınızı umursamıyor konu aşko kuşkoluk değil yani ilişkimi gözden geçiririm doğum günüme gelemeyen kaza geçirsem kana ihtiyaç olsa ona gelmez ya da cenazeme gelmez daha önce bu duyguyu 1 kere yaşadığım için çok kötü bir şey...
Ayrılırdım galiba. Sonuçta zorunlu bir durum değil ve kendisi tercih etmiş. Gelmemek ve gelememek farklı durumlar çünkü. Doğum günümde yanımda olmasını isterdim ve bu beni hayal kırıklığına uğratırdı. Fazlasıyla empati yapan biri olduğum için de karşımdakini üzen bir davranışta bulunmazdım ve aynısını da beklerdim. Sonuçta önemli bir gün bence. Sonradan düşününce doğum günümü iç geçirerek hatırlamak istemezdim.
Saygısızca eski sevgilim olurdu onunla harcadığım zamana üzülürdüm sadece ve buna alfalık sığma diyenler olur kesin kadın düşmanları kaybeden siz olursunuz karşınızdaki kazanmış olur bununla övünecek kadar kendinizi bulunmaz bir şey saymayın
Eğer çok önemli bir işi yoksa seni tatmin edecek anlayışla karşılaya bilirsin. Onun haricinde değer veriyorsa gelirdi şimdi böyle yaparsa sonra daha fazlasını yapar o yüzden ayrıldım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çok önemli değilse önceliği olmak isterim, bilip de gelmiyorsa bye bye derim.