Sevgilime;fotomuzu whatsap hikayede paylaş dedim. annesi kaldır demiş. annemi mi kıracam kaldırım dedi. beni hiçe saydı?

Sevgilime fotomuzu whatsap hikayende paylaş dedim. Bunlar doğulu ve aşiretler. Nişan olmadan paylaşmak ayıp bizde dedi, ben üsteleyince paylaştı, annesi fotoyu kaldır demiş. Bende dedim ki ne yapacaksın kaldıracak mısın? Annemi mi kıracam, kaldırırım dedi. Ben de dedim ki; en ufak olayda sen beni hiçe sayıp anneni dinliyorsan ilerde senle evlensem beni ailene ezdirirsin diyince jetonu dank etti ve resim kaldırmadı. Ne diyorsunuz bu kişi hakkında? Değer verip seviyor mu ve ilerde beni ezdirir mi ailesine?
Sevgilime;fotomuzu whatsap hikayede paylaş dedim. annesi kaldır demiş. annemi mi kıracam kaldırım dedi. beni hiçe saydı?
Cevapla