Yaklaşık 3 aylık evliyiz, pek tanışmadan evlendik ve şimdi hemen hemen her gün kavga ediyoruz. Kavgaları genelde o başlatıyor saçma sapan küçük şeylerden, ne kadar da mutlu olsun kavga etmeyelim desem de olmuyor.
Aramızda aslında hiç büyük sorun olmadı ama bu kadar tartışmadan sonra ve onun bana karşı kırıcı laflarından sonra birbirimize pek sevgimiz kalmadı gibi, en azından ben çok kırıldım.
Onun benim üzerimde çok beklentileri var ama uyguladığı yöntem yanlış tam tersine uzaklaşıyorum.
Uzun lafın kısası, sohbet de edemiyoruz. Sohbet etmeye çalışan sadece benim ve sorunlarımızı çözmek hakkında konuştuğumda da çözüm bulmak için bana dediği şey şu "Sorunlarımızı çözelim deme, ben kendimi düzelteceğim de" diyor.
Benim düşüncelerime saygı duymuyor ve sadece onun sözünün önemi olduğunu düşünüyor, küçük bir şeye itiraz etsem dahi kıyamet kopuyor.
Bilmiyorum şükredecek belki çok şeyimiz vardır, zaman zaman romantik zamanlar da geçiriyoruz, kesip bitirme taraftarı değilim tabi ki ama gelecekte ne olacağı konusunda endişeliyim.
Ayrılma konusu evli insanlar için sanıldığı kadar kolay değil... O yüzden daha önce evlilik yaşamış insanlar gerçek tavsiyeler verirse sevinirim.
TEŞEKKÜRLER.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer