Sizce evliliği bitirmeye değer mi?

Arkadaşlar 2,5 yıldır evliyim. 1 yaşında oğlum var. Eşim oyunda bi kızla boş muhabbet yapmış. Ama gece konuşmuşlar. Üzerinden 1 yıldan da fazla zaman geçmiş. Fakat defalarca oyunda kız var mı diye sorduğum halde hayır yok diyordu. Tesadüfen gördüm mesajları. Sonra bana sürekli israfla ilgili şeyler söylüyordu fakat kendisi oyuna hayli para yatırmış. Bu kadar profesyonelce gizlediği için haliyle güvenim gitti. Zaten güven problemim vardı. Eşim tek hassas noktasının yalan old söylemişti güvenip evlendim. Ama şu an her hareketinden şüphe duymaya başladım. Eşim başka kadınlara bakmaz diye düşünüyordum fakat şu an tam playboy görüyorum onu. Sürekli telefonunu kurcalıyorum. Elimde değil. Bazılarınız bunu abartı bulabilir fakat bazılarınızın da anlayacağını umuyorum. Sizce psikolojik yardım mı almalıyım? Yoksa gerçekten eşim ilerde daha ileri gider mi? Çevrenizde böyle şeyler yaşamış olan varsa paylaşabilir mi? Ben ilerde çok daha fazla üzülmek istemiyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Ben devam edemeyeceğimi söyleyince eşim oyunu sildi. İstersen tuşu telefona geçeyim fakat lütfen beni bırakma diyor. Bunu söylemeyi atlamışım. Yaklaşık 20 gündür gerçekten oynamıyor. Fakat ben hiçbir şekilde emin olamıyorum. Oyun skorlarını kaydetmiştim o bunu bilmiyor. Sürekli kontrol ediyorum ve değişmiyor skorlar.
Sizce evliliği bitirmeye değer mi?
Cevapla