
Benim zoruma gider ya. Mesajlarıma cevap vermeyip başkalarıyla konuşması
#kehribark

Benim zoruma gider ya. Mesajlarıma cevap vermeyip başkalarıyla konuşması
#kehribark
İşe saygım sonsuzdur tabi bahane edilmediği sürece… müsait olduğunda ilk aklına gelen ilk fırsatta döndüğü kişi ben olamıyorsam bir de açıklamadaki gibi sebeplerden benim anlayış orada biter… 😅
Gider tabi, sen kimsin vaktimi sana ayırayım diyememenin kibar hali
Gider tabi ki insan üzülür
Cevap
5Cevap
Akli dengesini kaybettiğini düşünürüm, bunun başka açıklaması olamaz..
Benim zoruma gider tabi ki de.. ama sevgilim böyle bir şey yapmaz elbette
Sana gerçek anlamda güven veren bir ilişkin olur umarım barış
🙏🙏
Zoruma gitmez ben direkt olarak tepki gösteririm. Bana böyle davranmasına müsaade etmem.
Kendine de zaman ayırmak istiyordur ama konuşma sırasında sık sık yapıyorsa ve cevap vermiyorsa yanlış tabiî ki.
Ne kadar saygısızca, hemen yol veririm
Hayatta en sevmediğim şey umursanmamak değersiz hissetmek bu kim olursa olsun gerek arkadaş gerek sevgili hemen uzaklaşırım.
Giderdi
Ayrilma sebebi
gider
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?