Aktif olduğu halde mesajınıza dönmeyen arkadaşlarınıza ne şekilde tavır alırdınız?

Ben bir tek yakın arkadasıma gıcık olunca yapıyorum 🥲

Ama yapılması cidden ayıp bişey🙃
Özellikle bunu yapan hemcinsimse ayrı ayar oluyorum ama köşeye yazarım yani✍🏻😂

Siz ne düşünürsünüz böyle vurdumduymaz insanlara bir tane vurasım geliyor😔😁

Aktif olduğu halde mesajınıza dönmeyen arkadaşlarınıza ne şekilde tavır alırdınız?
Cevapla