3 aylık ilişkide kafası karışık ve dengesiz sevgili istemiyorum yazdı geri döner mi ya da nasıl döner?

Merhaba, 3 aylık uzaktan ilişkim vardı. Ayda bir bulusuyorduk. Kızla her türlü güzel vakit geçirdik ben onun şehrine gittim o benim şehrime gece yarısı geldi aşkım canım falan diyordu evlilik üzerine gelecek uzerine baya konuşan bir insandı. Asla temas olmaz diyen kız benim şehrimde bana sarıldı beni öptü. Ta ki sosyal medyadan tanıştığı bir erkek arkadaşı kafasını karıştırana kadar. Demiş ki oğlan; o daha kpss ye çalışıyor askerliği var para kazanacak sizin evlenmeniz en erken 3 4 yılı bulur sen o kadar beklemezsin yazık etme cocuga diyip ayrıl demiş. Kız da ondan sonra aşkım canım demedi bana ama iki hafta boyunca iletişimimiz devam etti ben aramasam bile o aradı sordu soğuk yaptı ama ara ara sıcak da davrandı. Ayın sonunda ben gidecektim onun şehrine onun planlarını falan hep yaptık istemiyorum demeden önce aynı gün görüntülü konuşup tiyatro sinema planı yaptık hangi gün ne yaparız diye konuştuk. 1 saat sonra evlilik muhabbeti açıldı yazisirken. O da dedi ki planımız şu sen sınavı geç aileleri tanıştıralim söz nişan yaparız yaza da düğün yaparız ailen de destek çıkar bize dedi bende tamam nasıl istersen dedim. Sonra dedi ki yaklaşık 18 ay falan var dedi çok değil mi dedi ben de sınavdan sonra süreç hızlı ilerler bı ton iş var sonuçta ev düzme söz nişan aileler falan dedim. Sonra kafam çok karışık ya dedi. Ben de dedim ki benden ayrılsan dedim başka birisiyle hemen tanisjp kaynaşip nasıl hemen evleneceksin dedim söz nişan düğün ev düzme bu yaza yine yetişmez dedim. O da haklısın dedi ama dedi ben o kadar bekleyebilecegimi düşünmüyorum dedi. Yüz yuze konuşuruz dedim sonra da ben istemiyorum yazdı. Kestirip atma hemen dedim görüntülü aradım reddetti aramayı. Bı daha da aramadim yazmadim iki gün geçti aradan. Beni engellememis de bir yerden de çıkarmamış. Kızın hakkinda şunları söyleyebilirim sevgili olmaya korkuyordu başta dengesiz bir yapısı var istemiyor desem de geçen üç dört gün önce hastayım diye bir sürü de şey yolladı bana. Kafam çok karışık beyler bayanlar. Yarın da doğum günüm ve o bunu biliyor yazarsa ne yapayım yoksa yazmaz mi size göre ya da döner mi ne zaman döner bunu da söylerseniz çok sevinirim.

Güncellemeler
+1 yıl
Kız iki gün sonra doğum gunumu kutladı bı de eğitim paketi almış galiba link sifre falan attı neden boyle yapıyor ya
3 aylık ilişkide kafası karışık ve dengesiz sevgili istemiyorum yazdı geri döner mi ya da nasıl döner?
Cevapla